*Rutletutt* Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 39 dager igjen til termin....jøss - det går jammen fort i svingene;o)
Tommage♀♂ Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Misunner deg IKKE! Ikke før babyen er ute, da kunne jeg godt vært i dine sko=)
*Rutletutt* Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 Ja *grøss* gruer meg som en hund til fødselen, men glerder meg så masse til å se og holde lillejenta mi:o) Har tusen ting igjen å gjøre før hun kommer....så hun behøver ikke komme før termin;o) Men nå er i allefall vognen bestilt og bilsetet lagt av.....så da er i allefall det i boks:o)
*Rutletutt* Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 Ja, det begynner å bli rimelig tungt her nå....sover ekstremt dårlig pga vond bekkenløsning og gleder meg til å klare å bøye meg igjen uten å føle at jeg ikke får puste....men - jeg kommer til å glemme alt det tunge og vonde når hun har kommet ut - og sikkert til å savne litt å være gravid også....for det er jo koselig med stor mage og spark og bevegelser;o)
Tommage♀♂ Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Ja, jeg vet! Hadde det helt forferdelig de siste mnd, orket ingenting, følte meg unyttig og dum, hadde vondt og sov kjempedårlig. Dagene etter fødselen kunne jeg ikke gå pga bekkenet, så dagene på barsel var skikkelig kjipe! Nå sitter jeg her med en herlig guttebass på 2,5 mnd, og har nesten glemt hvor vondt jeg hadde=) Men denne gang skal jeg IKKE bli gravid igjen etter 7 mnd altså, hehe=)
*Rutletutt* Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 Nå som jeg er høygravid husker jeg jo hvor slitsomt det var sist gang også....hadde helt glemt det egentlig....tror vi er bygget sånn, jeg - sånn at vi skal orke å få flere enn ett barn;o) Men nå er det stopp! Holder med to for oss:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå