mayaya Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Min søster og svoger ringte sent i går kveld og spurte om å få overnatte.. De var i byen og så var det senere enn de trodde.. Hehe.. Så de kom hit i natt en gang (lenge etter jeg sovna). Jeg tenkte at jaja, det blir vel våkenatt da, om tassen våkner av dem.. Men neida, han sooov og soov, helt til halv ti i dag! ! Et nattmåltid riktignok, da. Og så våknet han, fikk ny bleie og mat, og har vært engelen selv, ikke en lyd fra han.. hehe.. Andre gangen de har vært her siden han ble født og han viser seg fra sin beste side. Ahh, sånne dager er herlige! Nå skal jeg ut i sola! :-) GOD SØNDAG, JENTER!!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 god søndag og kos deg med mannen din da...(mr.tom) tror vår emenn er litt like jeg thihi...sånn utseende da...
mayaya Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 Hihi, bare det ikke er samme, så... *fnis*
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 hehe...tror neppe det...min ligger og sover her på sofan...bare sånn for sikkerhets skyld...hehe
mayaya Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 Min sitter på gulvet og jobber på laptopen og drikker espresso mens han snakker med poden som pludrer på leketeppet litt lenger bortpå gulvet :-p
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 oki da kan vi puste lettet ut og være glade for at vi fant de 2 peneste mennene på denne jord...hihi
Zyan Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 for det første: heldiggris! her våkner hun litt over 6..:/ for det andre..sol? her er 10 grader og regn...brrr,
mayaya Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2007 Du er hjertelig velkommen hit, InnMari :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå