Gå til innhold

jeg hater søndager .........................

Anbefalte innlegg

Skrevet

for de er så dritkjedlige...alt er stengt og ikke en dritt og finne på...!

Også leier en leilighet vi av en barnefamilie og det er bare tramping og bråk oppe...(jammen godt at vi skal flytte ut om en mnd)

Gubben er på jobb....også regner det og er surt og kaldt.....blææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ........................

Kan det bli værre ?????????????? :-(:-(:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på besøk!

Sambo skal på noe bilgreier senere, og da møter jeg og barna 2 venninner og barna deres, så kan de leke sammen mens vi sladrer=)

Men ellers enig da, søndager ER kjedelige... Særlig når det regner

Skrevet

skulle gjærne godt på besøk jeg....men kjenner ingen i denne byne her :-(

Skrevet

Enig med deg i det! Søndag er phy!

Vi bor under noen elefanttrampende folk selv og jeg blir snart klin gal av alt bråket.. vi skal ikke flytte før om 1 ÅR!!!! Hjelpes altså!

Skrevet

Oslo, på skøyen. I en blokk.

De som bor over oss har på de to sønnene sko inne ganske ofte også....pluss at de kaster møbler og det som er rundt der oppe. Begynner gjerne kl 06.00 i helger også ==( Er møkkalei av å bo her!!!!

Og på søndager er det så rolig ellers at jeg legger enda mer merke til spetakkelet der oppe...

Heldige som skal flytte dere :-)

Skrevet

Jepp...kjeder oss her også....samboer har visninger i hele dag, så meg og småen er alene hjemme. Med den formen jeg er i for tiden blir det ikke mye gøy på oss, nei...:o(

Skrevet

du får komme en tur til Drammen :-) så skal vi ta en kaffe på Picasso :-)

Ja vi har kjøpt oss leilighet i en tomannsbolig her i byen .... flytter den 15 juli .... gleder meg masse :-)

Skrevet

Så heldige altså, skulle virkelig ønske vi skulle flytte nå.

Vi venter nr 2 21 august også så det hadde vært godt med litt fred i taket ;-)

Synd du bor så langt unna meg da, vi kunne jo slått ihjel søndagen sammen hvis ikke ;-)

Skrevet

er ikke så langt fra Drammen til oslo ... :-) men vi kan jo planlegge en lørdag eller søndag da vettu om og møtes....det hadde jo vært koslig...:-)

Vi venter nr 1 24 oktober vi da .... :-)

Ja helt enig...kan du ikke gå opp og ringe på og spørre om de kan dempe seg for du er sliten og gravid...du bor jo i et boretslag og der skal man jo vise hensyn....sikkert flere som irriterer seg over dem også...

Skrevet

Ja det hadde vært koselig det :-)

Tro meg, hun dama oppe er skikkelig sprø. Vi har hatt møte medstyret i borettslaget for en stund siden og de ba henne ta av skoene på barna etter at de var her og hørt hvor ille det er. Hun ble ikke blid!!!

Nå freser hun når jeg treffer henne i oppgangen og bråker egentlig enda mer.... Skal ikke være lett ;-)

Så spennede med førstemann i oktober, vet dere kjønn?

Vi får en jente til, sier de iallefall :-)

Skrevet

åååå hærregud..gjett om jeg hadde blitt forbanna...hun skal sikkelig provosere altså....jeg hadde klikka....!!! både menneskelig og hormonelt...hehehe....!!!

Ja får ei jente vi også....har dere blitt enige om navn da???

Skrevet

Hun har en skrue løs tror jeg, virker ikke stabil.

Ser stort sett rasende ut hver gang jeg ser henne og mannen stakkar er en skikkelig tøffel som tasser etter henne..

Vi har ikke helt bestemt oss, men Victoria og Emilie er navn vi tenker på :-) Dere da?

Skrevet

ja ikke sant..er derfor jeg blir rastløs...hehe :-)

Skrevet

fine navn det da....Vi har bestemt oss får Mathea vi ... :-)

Men kan jo hende vi ombestemmer oss når vi ser henne....men akkuratt nå kaller vi henne Mathea :-)

Skrevet

Gå en tur ut i regnet :-)

Skrevet

Er vel noen cafeer ol. som er åpne.

Skrevet

Ja, søndager er kjiiipe... Særlig når det regner og sambo er sjuk...;/

Skrevet

Helt enig...mannen min er på jobb...gleder meg bare til han kommer hjem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...