Gå til innhold

Hvem ligner din mann/samboer på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer ligner litt på Robbie Williams...og ble 1 gang tatt for å være han på trikken i Amsterdam...vi har ledd godt i ettertid om det...

Hvem ligner din mann på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha doug heffernan i kongen av queens...haha

sendte inn bilde til sånn hvem kjendis ligenr du på og fikk det i retur...vi lo så vi grein...

Det værste er at han er lik i oppførselen også...haha

Skrevet

På flyplassen i Minneapolis ble mannen min 2 ganger på en dag tatt for å være Tom Cruise... Hahahahhaha, ikke skjønner jeg hvorfor :-p

Skrevet

PÅ utseende vet jeg ikke, men i type sier alle at han minner dem sånn om Doug i kongen av queens! he he. Han er en sånn person som alle ler av hele tiden.

Skrevet

Han er en salig blanding av svigerfar og svigermor, hehe=p

Skrevet

mange sier han ligner på DJ.Tiesto .... og han ligner faktisk litt ...hehehe :-)

Skrevet

Han ligner visst på farfaren...:)

Men på en annen måte ligner han på Raymond i Alle elsker Raymond,når jeg ser det så sitter jeg bare og nikker;o)

Skrevet

Tiesto er N. sin favoritt her i huset...han digger hen hoho

Skrevet

Han har en del like trekk til Justin Timberlake, i hvert fall rett etter at jeg har klippet ham. og så minner han litt om han hovedfyren i lost når det kommer til bredde og kraft i ansiktet. I tillegg synes jeg han fyren i 300 var ganske lik på ham når det kom til øyne og hake.. Hehe, han er altså en salig blanding..

Skrevet

Da han var yngre fikk han høre at han lignet på han Nick i Backstreet Boys, he he...og så han lyse politimannen i Pacific Blue...husker ikke hva han het... Mamma har sagt at han ligner litt på Tore Andrè Flo uten den store nesen, hi hi....vet ikke helt jeg....syns han er unik, jeg da - ingen over og ingen ved siden av;o)

Skrevet

hehe...så morro da...mannen min ögså digger han...kul musikk...:-)

Skrevet

Ja, så er han veldig lik på mammaen sin...bare at hun er mørk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...