Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det noe å si for fødselen at en har to små hemorider? Har smørt me alcos anal, i mange uker, men de forsvinner ikke helt.... De er ikke vonde. Men kan de være til stor plage, tenker smertemessig under en fødsel, noen som vet? Som har født før kansje å har hatt hemorider? Eller som har snakket med jrdmor å lege om det? Eventuelt har da 7 uker igjen til fødsel, kan en da fjerne de kirugisk nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noen vits i å fjerne de kirurgisk nå nei... svært ofte får du flere hemorider under en fødsel pga trykket. Du kjenner ikke noen ekstra smerte pga hemoridene under en fødsel, tro meg!!! been there done that!!!

Prøv Scheriproct rektalsalve 10 g. De funker superbra. Fås kjøpt på apoteket!

Skrevet

Heisann:0)

Jeg hadde en kjempestor og en litt mindre hemoride når det nærmet seg fødsel sist gang og dette betydde absolutt ingenting akuratt under fødselen, men det var ganske ubehagelig etterpå spesielt da jeg skulle på do....

Jeg begynte å smøre meg med en salve som jeg ikke helt husker navnet på...

Det jeg vil anbefale å gjøre for din egen del er å bytte over til en annen salve siden ikke den du bruker nå virker..

Spør på apoteket....de er eksperter på dette området:0)

Lykke til:0)

Skrevet

Jeg hadde også hemorrider som var relativt små før fødsel. De ble ganske sprengte og fulle av blod etter fødsel, men de går ned etter hvert.

Du vil ikke legge merke til dem under fødselen, men de vil være plagsomme når du skal bæsje i tiden etter fødsel.

Pass derfor på å drikke masse vann og spis masse grovt knekkebrød(da blir bæsjen myk..) :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...