Susan*lillegutt og mini* Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Storebror klarte å klore lillebror inni øye, ser han har 3 små merker inni øyet hvor han er rød (ser nesten ut som han har blød litt,men det har han ikke gjort) To er rett ved hverandre på det hvite i øyet,og ene er rett over pupilen,på det hvite i øyet. SKjønner ikke hvorfor han bestandig skal opp i øyene på lillebroren Er det noe jeg burde følge ekstra med eller? Han smiler og er blid (2mnd) og er bare litt rød rundt selve øyet på utsiden,ellers alt i orden,men ser jo litt ekkelt ut da,men to røde streker innpå øyet som man kan se,den 3 ser man om man løfter øyelokket litt.
Tre små & mammaen Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 sannsynligvis har han klort han på hornhinna og det gror som rgel selv, men gjør helsikens vondt. Jeg tror du burde ringe legevakta å høre.. Du får sikkert en øyesalve du skal ha i øyet for at det skal gro fortere. Klorafemikol bruker de ofte mot slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå