Gå til innhold

Han kloret han inni øyet.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror klarte å klore lillebror inni øye, ser han har 3 små merker inni øyet hvor han er rød (ser nesten ut som han har blød litt,men det har han ikke gjort)

To er rett ved hverandre på det hvite i øyet,og ene er rett over pupilen,på det hvite i øyet.

 

SKjønner ikke hvorfor han bestandig skal opp i øyene på lillebroren

 

Er det noe jeg burde følge ekstra med eller?

Han smiler og er blid (2mnd) og er bare litt rød rundt selve øyet på utsiden,ellers alt i orden,men ser jo litt ekkelt ut da,men to røde streker innpå øyet som man kan se,den 3 ser man om man løfter øyelokket litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet?

Skrevet

sannsynligvis har han klort han på hornhinna og det gror som rgel selv, men gjør helsikens vondt. Jeg tror du burde ringe legevakta å høre.. Du får sikkert en øyesalve du skal ha i øyet for at det skal gro fortere. Klorafemikol bruker de ofte mot slikt.

Skrevet

Hvordan går det med mini??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...