Gå til innhold

Sette igang fødsel


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på NRK1 i sted, og der sa dem at i mexico brukte de chili for å sette igang fødsel! virket som om det var en veldig kjent greie... De kuttet opp chilli og sniffet den... dette skulle visst føre til et kraftig hosteanfall som i seg selv førte til at kroppen satt i gang.

 

verdt et forsøk :-p

 

tenkte bare jeg skulle legge det inn til dere :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da har jeg prøvd det også... he he he. Ikke fikk jeg noen hosteanfall og magen forsatt stor som 15 vannmeloner tilsammen. Ha ha ha! Nå føler jeg meg bare dum. Hun kommer når hun er klar.

Skrevet

haha uff..., *ler*

 

de sa det på nrk i dag skjønner du :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...