katlinka Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Type? Farge? Jeg syns trepersiennene er klart finest, men er de noe tess egentlig? Tenker på dette med varme, de er jo også litt knotete å få vasket..? Skal flytte snart og må ha persienner over det hele. Er lys farge i alle rom.
Frøken Johansen og jeg Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har stålpersienner nå men har tenkt å skifte de ut til trepersienner. Tror og håper at det blir litt svalere inne siden metall leder varme. Syns valnøttfarget er fint, tenkt å kjøpe det.
'utakknemlig bitch' Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 HAr aluminium i stuen og soverommet, og på kjøkkenet har jeg trepersienner.. like varmt i alle rom har kjøpt på ikea.. trepersienner er jo klart finest, og gjør samme nytten som de i aluminium.. (eller kanskje det er stål? )
mammat2goll Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Vi har mørke trepersienner på stue, lyse på vaskerom og på badet har vi sorte alm. persienner. Synes trepersienner er helt klart , men merker ikke noe forskjell på varmen på de ulike rommene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå