Gå til innhold

Hvis dere fikk muligheten til å møte en fra DIB - hvem ville det ha vært, og hvorfor????


manonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg ville valgt gosnut for hun og jeg har delt ganske mye på msn...vi har snakket og har det hvert noe som plager oss har vi snakket sammen om det..

ellers en prins og en prinsesse håper det er riktig skrevet for henne har jeg oxo snakket mye om på msn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville nok møtt anonym hehe ..

eller så vil jeg møte chanzei og ( lille emil selvfølgelig.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det ikke mange her inne som "kjenner" eller har snakket med meg noe særlig, men jeg har fulgt med fra sidelinjen rimelig lenge og kan nevne noen..

 

tillab, elendig mamma og kozy

northernligths

ka-ping

leader of the pack:-),

 

 

og så merker jeg at det er endel av mennene til enkelte jeg kunne tenkt meg å treffe.. ingen høfflighetsvisitt, men for å gi dem juling.. makan, så mange som er utro for tiden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me&Em, nå er jo Elendig mamma, Kozy og jeg et "trekløver" om dagen, så dersom du har anledning må du gjerne bli med neste gang vi treffes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett det er ei til rødhette her på dib, derfor jeg måtte spørre hehe.

 

Hvorfor meg da? Syns du jeg er sååå grusom at du må se om jeg virkelig er sånn på ordentlig? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forestiller meg at duv er en sånn litt godmodig vaffellagende hagearbeidende dame, og tar sikkert kjempefeil.

Og har jeg rett vil jeg ha vafler:p Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tillab: nå måtte jeg søke, hehe, du kunne vel ikke mene meg? det er jo en annen her inne med nesten samme nick som meg! Hehe, det visste jeg ikke =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Nå skal jeg faktisk treffe Mamman til J&J i august, og gleder meg virkelig til det!:-)

 

Ellers kunne jeg tenkt meg å møte vålerenga12 for hun virker som ei grei jente!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at noen har lyst til å treffe meg :) Håper kanskje det er for å prate, og ikke for å gi meg juling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen vil møte meg:)

 

 

HURRA!!

 

 

Dette er en kjempeteit tråd, men er ikke den første og ihvertfall ikke den siste! For ikke å snakke om at den faktisk kan spre litt glede i stede for gørr:)

 

HIhi, noen vil møte meg:)

 

Har foresten møtt mange av de jeg vil møte jeg da, men er jo litt nysgjerrig på et par damer her inne da: tillab, idefix og northernlights:)

 

Hihi, noen vil møte meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også møte deg, 1D! Selv om jeg har møtt deg fra før da... hehe... :) *klemmepåfine1D*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååååå så søt du er ka-ping:)

 

Jeg vil seff møte deg også. Var dessverre på jobb den 1:( Sånn sisteliten og jeg rakk ikke gi deg beskjed. Håper turen din var fin og at du kom deg vel hjem. Har jobba mye i det siste og vært litt syk. Kommer du en tur til byen snart da?

 

Tviler på at noen vil møte deg for å gi deg deng da! Sånn ei fornuftig jente kan man ikke ikke like:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, det var synd, tillab... hehe... jeg kunne nemlig VELDIG gjerne tenke meg å møte deg på orntlig. Men hvis du har tenkt å kjøre spanking på første deit så tror jeg nesten jeg trekker meg... foretrekker å starte mykt jeg, og gå over til de hardere tingene etter en 2-3 deiter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville møtt Gulli jeg, rett og slett for å se om hun var så.. ærlig? irl også=)

 

Men gosnut og! Måtte jeg ha valgt hadde det helt klart blitt gosnut. En tvers igjennom god person. Vi har snakket MYE sammen..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHA

 

I wish :P

Når jeg en sjelden gang lager vafler, lager jeg etter oppskrift. Hage har vi ikke enda, og det blir ikke mye i den som gir hagearbeid..

 

Så må nok skuffe deg, gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ei dere nevner. dere ville blitt skuffet om dere møtte henne. Hun er bare ei vanlig grå mus. Hun hadde aldri tort møte dere,for det føles ut som om forventingene deres er så store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo det som er så morsomt med internett, man trenger ikke være sjenert, man kan virkelig vise sin personlighet, eller lage en ny en:p

 

Og husk, dersom man er aktiv her inne, så blir man jo på en måte litt kjent likevel, og da er det kanskje litt lettere å komme i gang med samtale og sånn irl!

 

Og grå mus, tja hvem er vel ikke det? Er det noe man skal bry seg med liksom?!

Kjenner mange FLOTTE grå mus jeg:)

Og noen hvite, rosa, grønne og lilla med flekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo Mamas! vil noen møte meg eller? hehe sikkert ingen som husker meg:P en stund siden sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...