trebarnsmamma? Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er småkvalm og har sterke korsryggsmerter, men synes tappen kjennes åpen ut :-/ Er det da slik at det ikke er noe vits i å ta en graviditetstest? Betyr dette at jeg helt sikkert ikke er gravid, eller kan jeg være det og at tappen vil lukke seg senere?
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Tror det betyr at enten er det el eller så er mensen på vei ja. ved tidlig graviditet skal den være lukket og "plugget" igjen. Jeg har ville ventet noen dager om jeg har greid det.
trebarnsmamma? Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 Det er ikke EL i hvert fall... :-/ Jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet, er så teit å kaste bort hundrevis av kroner hver mnd på tester. Det gjorde vi med barn nummer 1, hihi, hadde ikke tålmodighet på en flekk da. Litt lettere nå
så gla' Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Hei! Hos flergangsfødende kan det kjennes ut som den er litt åpen. Har du sjekket den tidligere slik at du vet den kan være helt lukket? Du kan lese mer om livmortappen på pernille.info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå