Gå til innhold

Jeg har lest ferdig......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo Nesbøs Marekors:)

Sist jeg leste i den var rett før jeg dro på sykehuset, da jeg lå hjemme med rier som jeg da trodde var sterke kynnere, så det har vært litt snodig å ta fatt på den igjen. Jeg måtte bla noen sider tilbake for å friske opp, fikk visst ikke helt med meg handlingen der på slutten:) Det snek seg en liten tåre opp i øyekroken da jeg åpnet boken igjen og tenkte tilbake til for 5 mnd og 15 dager siden, da Sebastian fortsatt var inne i magen min og jeg var uvitende om at dette var den dagen han skulle komme. Det virker så uendelig lenge siden:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh..ja det skjønner jeg :-) Må være rart å plutselig være tilbake til den sinnstemingen man hadde da ting var rett rundt hjørnet og man ante ingenting. Jeg synes det var supermerkelig å være på besøk på jobben igjen (der gikk jo vannet mitt). En snill kollega hadde ryddet bort tingene mine for meg, for jeg skulle jo jobbe en dag til og så gå i permisjon. Spesielt var det rart i garasjen, det var der jeg begynte å grine da det gikk opp for meg hva som holdt på å skje.

Tenk som tiden flyr, og her sitter vi med våre små barn :-)

Skrevet

Det må ha vært en utrolig rar følelse!

Jeg synes også at det virker uendelig lenge siden fødselen, men samtidig så har tiden gått utrolig fort. Rare greier :-)

Skrevet

Å, jeg blir helt vemodig her jeg sitter og leser. Det er jo ikke så lenge siden, men det virker som en evighet allikevel. Vi satt og så på Prison Break da mine rier begynte å komme tett som fy. Men jeg ville så veldig gjerne se ferdig for det var såå spennende. Husker ikke mye av den episoden akkurat...Og det hastet IKKE så mye å komme til sykehuset heller, for vi ble jo bare sendt hjem igjen...

Skrevet

Hmmm ja den boken er veldig bra. Jeg har akkurat lest ferdig den siste som kom i foorige uke. Si fra om du ønsker å låne den så tar jeg den med på onsdag.

Ja rart hvordan minnene strømmer på. Jeg har jo vært oppe på sykehuset hos Seier og Glede ett par ganger mens hun har vært innlagt. Det er i samme korridor som barselavdelingen. Må si at det vekker motstridende følelser å gå i de korridorene igjen. Her før helgen så jeg noen som tydeligvis var blitt foreldre akkurat da. Man tenker at så små var våre også for en stund siden. På en måte er det kort tid siden, men på den andre siden så uendelig lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...