Gå til innhold

Da var lykken over for denne gang...


Lykke-nr2

Anbefalte innlegg

Har hatt sa i natt..

Håper ingen av dere andre trenger å oppleve det...

Jeg var i 12. uke - og det begynnte med små blødninger.

Jeg får komme meg igjenom dette og prøve igjen på nytt!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, så trist :-(

 

Sender en god klem, og noen positive tanker! Det går nok bra neste gang, skal du se, men det er jo like fælt denne gangen like vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg føler virkelig med deg. Også når du endelig var i uke 12, og følte vel kanskje du kunne senke skuldrene noe?

 

Var redd jeg også hadde mistet, men har ikke hatt blødninger eller smerter, bare litt misfarget utflod. En SA er vel noe en merker, om jeg forstår mailen din rett?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt forferdelig! Jeg føler så med deg! Man gleder seg sånn til å passere uke 12 og liksom være sikker, men herregud, snakk om å få seg en på trynet. Man kan aldri være sikker altså. Uff, jeg håper du kommer det noenlunde helskinna gjennom dette. Jeg mista i uke 11 i april og jeg antar at du som meg føler det skikkelig snurt for at det ikke skjedde før når det en gang var sånn at det skulle gå galt. Lykke til videre MaiaB, håper å se deg her inne igjen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist! Vet ikke helt hva jeg skal si, det er jo så trist å miste det etter så mange uker når du endelig tror at alt blir bra og kan til og med begynne med UL.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så trist!

 

Håper du har noen hos deg som kan trøste deg nå... Vet hvor vondt det er å miste...

 

Stor trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da det var ikke morro...:(((( Sånt skulle ikke vært lov....Men får håpe det går bedre neste gang...er kanskje ikke noen trøst akkurat nå...:((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet i en SA for 2 uker siden,var da i uke 9.Det er vondt,men utrolig nok kommer man seg videre.Det har vært noen tøffe dager,men nå ser jeg bare frem til å bli gravid igjen.Kanskje blir det barn i april/mai 2008.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen!

 

Jeg har en fantastisk samboer, og en herlig familie som trøster meg og støtter meg..

Jeg må bare komme meg på bena igjen nå, så skal vi nok prøve igjen.

Først fått tanken på at vi skal ha barn, da mååå vi jo bare klare det...

 

Håper jeg eller noen andre slipper å gå igjennom dette igjen!

(Jo, man merker sa, i alle fall jeg! Tror "alt" har kommet ut i løpet av natten - og smerter som er ustoppelige...)

 

Vi må holde motet oppe og satse på at det går bra neste gang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, huff, huff...

 

Dette trengte du ikke..

Det er så utrolig vondt og miste sånn. Jeg hadde en SA i februar, den gang bare 6+3 på vei, men det var jævlig... Unnskyld utrykket. Hele min verden gikk i grus følte jeg..

 

Og du som hadde kommet dobbelt så langt..

 

Jeg håper virkelig at du kommer deg igjennom dette og prøver igjen.

 

Skal tenke på deg i tiden fremover.. Positive tanker om at du igjen skal få en ny klump i magen..

 

God trøste klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du svarte, jeg har vært litt på siden av meg selv i dag. Fikk nesten litt dårlig samvittighet for å ha spurt om man merker det når du er midt oppi det.

 

Stå på og hold motet oppe. Sikkert ikke noe som virker trøstende i dag, men om det kan være et tankekors, så er det jo naturen som rydder opp i det som kan klare seg her ute i verden, og det som ikke kan det. Fantastisk, og utrolig vondt på én og samme tid.

Også vet dere jo også at dere faktisk kan bli gravide nå, så neste gang må vi bare tro&håpe at det går bra.

 

Tenker på dere, og ønsker dere alt godt!

 

STOR klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...