Gå til innhold

Fyllesyk og fylleangst...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en fantastisk fyr i går, har truffet han en gang tidligere. Vi har en kjemi som en stjerneeksplosjon!! Problemet er at vi begge er i forhold.... Vi klarte å holde oss i skinnet denne gangen, men er ikke sikker på om jeg klarer å stå i mot neste gang jeg treffer han... Han ble sendt hjem av kompisen sin som så at dette kunne gå galt avsted. Samme skjedde sist vi møttes. Hadde jeg vært 100% sikker på at ingen hadde funnet det ut noen gang, hadde jeg ikke nølt med å slå til... =(

 

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Godt å få satt ord på det, iallefall=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste jeg er imponert over her er kompisen!!

 

Jeg vet heller ikke hva du vil med dette innlegget, men min holdning til slike ting er ganske klar: Enten er man i et forhold, og da holder man seg i skinnet, ellers velger man å gjøre det slutt - og da kan man holde på (nesten) som man vil...

Skrevet

Jeg er jo klar over det, og er helt enig. Hadde jeg ikke ment at når man er i et forhold, skal man være trofast, hadde det helt sikkert skjedd noe for lenge siden!

 

Har du aldri opplevd å møte noen som det slår skikkelig gnister med, og som ikke er den du er i et forhold med? Det betyr jo ikke at man vil være i et forhold med dem selv om gnistregnet står hver gang man er i samme rom....

Skrevet

Sitat:

 

Hadde jeg vært 100% sikker på at ingen hadde funnet det ut noen gang, hadde jeg ikke nølt med å slå til... =(

 

Du vil kanskje ikke være i et forhold med vedkommende, men du unngår jo heller ikke å komme i situasjoner der du kan komme til å trø over streken.

 

Hadde jeg følt det på dette viset, ville jeg gått i meg selv og funnet ut om det var verdt å "kaste bort" alt det jeg har. Hvis ikke ville jeg holdt meg langt unna denne typen for å ikke friste skjebnen.

 

 

Skrevet

..men det betyr ikke at man er tilbøyelig til å være utro. Du sier jo at det som stopper deg fra å være utro er muligheten for at andre (partnere) får vite om det.

 

Kan vel egentlig bare snakke for min egen del, men jeg kunne ikke vært utro, fordi jeg selv ville visst det. Å føre andre bak lyset er i utgangspunktet noe jeg ikke får meg til å gjøre, og i hvert fall ikke kjæresten min.

Men så har jeg vært ute og vippet med håret såpass mye i mitt liv at jeg vet hva jeg har. Syns ikke det er så fantastisk fascinerende å møte folk som man har en seksuell kjemi med, da jeg syns det er en hel del andre ting som gjør evt forhold mye mer givende. Og jeg antar du snakker om seksuell kjemi siden du linker kontakten deres opp mot å være utro, ikke noe mer.

Skrevet

Jeg vet jo at det alltid vil komme for en dag hvis man er utro. Jeg har aldri vært utro før, har heller ikke planer om å være det. Kjemien er ikke bare type "rive av klærne og ha dampende sex", men også velvære i hverandres selskap. Kanskje en del av kjemien og spenningen er nettopp det at vi begge vet at det aldri kan skje noe mer mellom oss? Grunnen til at jeg ikke ser for meg et forhold med han, er fordi jeg er redd for å bli en sjalu kjærring... Han er typen som har x-faktor, og jentene faller som fluer. (meg inkludert)

Skrevet

En slik kompis burde vært obligatorisk tilbehør til enhver mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...