bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 fikk så sinnsykt vondt rett over skambenet. måtte krøke meg sammen. så slipper det igjen, og kommer igjen, og slipper, og kommer igjen.... osv osv.. var sinnsykt vondt. hva er dette for noe?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. juni 2007 er forresten 33+5
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg vet hva du mener. Det er veldig veldig smertefullt. Gjorde så jeg måtte bare være stille og strammet alle musklene mine. Vet fortsatt ikke hva det var men det er det vondeste jeg har opplevd og ville gjerne vært foruten
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Forøvrig ikke skjedd etter jeg fikk jenten.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 smertefullt ja. satt og snakket med sambo i tlf. han lurte på hva som feilte meg. det eneste jeg fikk fram da det knep til var: mmm... og så masse lyder. hørtes ut som jeg satt på do og trykket. he he..
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Ja det er vanvittig vondt ass!! Måtte alltid bare bite sammen tennene og sitte der.. klrte ikke svare og ble helt rar.. ekkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå