Luna** Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Synest ikke det er lenge siden jeg kom inn på 2. trimester. Plutselig er jeg i 21. uke! Faktisk 5 mnd på vei. Er det ikke hærlig? Andre som har "opplevd" dette?? Solen skinner, og alt er jo fantastisk!!! Lykke til alle sammen!
Pimienta Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Hehe, synes det går ursakte jeg, begynner å bli lei og utålmodig allerede og fortsatt 5 mnd igjen... Blir deilig med ferie, da pleier tiden å fly til vanlig ihvertfall. :-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Ja, jeg synes også tiden suser avgårde! Den har føltes lang mange ganger også, men når jeg ser tilbake nå så synes jeg det har gått fortere og fortere. Over 1 mnd siden ultralyden allerede, den ventet jeg veeeeldig på. Det er sommer og sol, mye å holde på med siden vi skal selge og flytte og det gjør sitt til at dagene raser avgårde også. Bare noen få uker igjen så heter det 3. trimester.....
eh81 Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 ja, jeg er helt enig med deg, tiden bare raser avgårde! er 6 mnd på vei nå, bare 3 igjen:) og 3 mnd i alle andre sammenhenger er jo ingenting, så det kommer sikkert til å gå fort nå også. selvom de sier jo at den siste mnd går kjeeeeeeeeeeeeempe sakte... vi får bare nyte sommeren, så er det plutselig vår tur til å få en vakker liten bebis:) (selvom det regner her nå, men....)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 synes ukene har gått kjempefort=) føles som det var i går jeg testa positivt, og nå er jeg 18 uker på vei=)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 er helt enig med dere andre. er ikke så langt som dere, men tiden har flydd! føles som i går da jeg sto med krysset i hånden... *sukk*
Little P & D Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Synes tiden går sååå saaaakte.. Så er jeg en veldig utålmodig person også da:)
nattensDronning Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 neeeiii, altfor sakte for min del...sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå