Gå til innhold

Hvilken årstid er du (quiz)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=13279

Jeg ble høst:

Du har mange skjulte sider, og er langt ifra så A4 som mange vil ha det til. Du er kreativ, og tilhenger av mottoet : "Man får ikke mer morro enn man lager selv". Humøret ditt kan svinge litt til tider, og da er det sjeldent rolig rundt deg. Du vet hva du har krav på, og du er også fullstendig klar over hvordan du kan få det som du vil. Pass på at du ikke overkjører alle andre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble høst jeg også!

Skrevet

Jeg ble Sommer

Du er livlig og morsom, og har absolutt mest til felles med sommeren. Jo flere mennesker, desto bedre. Du har en vennlig og sjarmerende utstråling, og er ofte midpunktet i vennegjengen.

Skrevet

Jeg ble vår, og et passer jo bra. Elsker våren. :o)

Skrevet

Jeg er visst sommer :)

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Vinter

For mange kan det virke som om du er litt innesluttet og sær, men egentlig er du bare en hjemmekjær person som trenger tid til å komme på gli. Ensomheten skremmer deg ikke, og du trives allerbest i små grupper. Du trives i rollen som mystisk, men når du føler deg sikker på menneskene omkring deg sitter latteren løst. Hvis noen trenger råd, er det ofte deg de søker til.

Stemmer delvis det da..

Skrevet

Jeg ble vår :o)

Alt våkner til liv med våren, og sånn er det også med deg. Vennene dine kommer til deg når de trenger en oppkvikker, og der det skjer noe nytt er du somoftest tilstede. Du er impulsiv og generøs, og deler gleder med alle rundt deg.

16.48% har falt innenfor denne kategorien.

Gjest irismor
Skrevet

Høst c",)

Men har alltid vært et høstmenneske, fargeanalyse viser også det.

Har bursdag på høsten =))

Skrevet

Sommer

Du er livlig og morsom, og har absolutt mest til felles med sommeren. Jo flere mennesker, desto bedre. Du har en vennlig og sjarmerende utstråling, og er ofte midpunktet i vennegjengen.

21.07% har falt innenfor denne kategorien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...