Gå til innhold

Der røk min stemme til FrP...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri så galt at det ikke er godt for noe, med andre ord....

Skrevet

Hehe noe sier meg at du ikke er FrP tilhenger,solemio...

Skrevet

FRP står nederst påmin liste (eller finnes ikke på min liste rettere sagt).

 

Hva får folk til å stemme FRP i det hele tatt?

De har jo bare fjollesaker...

(F.eks dette med amming og alt annet svada de hoster opp!)

 

Og de har sjekket ut HVEM det er som stemmer FRP faktisk, og det er "sofagriser", med lite utdannelse og lav intelligens, som står for den store prosentandelen. Det sier litt da...

 

FRP er for folk som ikke vet å verdsette den verden vi lever i, det landet vi har bygget opp, og våre barns fremtid. FRP er for rassister og uvitende folk som ikke interesserer seg for stort annet enn å "bli rik" og bruke opp oljepenga straks. FRP er for egoister.

FRP er en trussel for samfunnet...

Det var min mening, så kan noen si noe godt om FRP?

Hehe...

Skrevet

Det er bare å ta en titt på frps idealsamfunn, hvis man vil finne flere argumenter. Usa her ikke en gang betalt fødselspermisjon.

Skrevet

Ganske så riktig observert...

Skrevet

Det er bra vi har forskjellige meninger da,ellers ville politikken vert utrolig kjedelig.

Skrevet

Frp har mye på listen sin som høres veldig fint ut. Problemet er at velgerene ikke greier å se at det meste ikke er gjennomførbart. Og at om de skal gjennomføre det kommer hele landet til å bli rævkjørt økonomisk.

 

 

Stemmer høyre jeg ;-) Litt mer realistisk...

Skrevet

Uten at jeg har stemt FrP (og kommer garantert ikke til å gjøre det), så sto det jo vitterlig at det var kommet reaksjoner fra andre som deltok på møtet... Spørs om ikke dette er gubbeveldet som snakker:/ Det er nok flere en frp-ere som reagerer på amming i enkelte sammenhenger. Må nok en holdningsendring til her, ja....

Skrevet

Jeg stemmer ikke FrP og mener ikke å ta parti med Hagen, men har du lest artikkelen HI? Det er Hagen som har MOTTATT negative reaksjoner på ammingen, ikke han i utgangspunktet som har reagert på at hun ammet. Bare som et lite apropos.

Skrevet

Hagen kunne gitt beskjed til vedkommende at amming er helt naturlig og nødvendig. Og bedt de passe egne saker. Men det gjorde han altså ikke...

Skrevet

Vel...jeg er uansett så langt fra FrP som det går an å komme politisk, så dette utspillet gjør ikke den helt store forskjellen.

Skrevet

Det var jammen på tide. Frp er så ekstremt lavmål og populistisk at jeg spyr.

Skrevet

Så negative dere er da... hva stemmer DU da? Og har DITT parti noengang klart å gjøre jobben sin?

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig yinyang...

 

FrPer for idioter =)

Skrevet

Stemmer Venstre. Ikke så mye de får gjort kanskje, men de satser i alle fall på at man både utvikler seg selv og har ansvar for andre. heia sosialliberalismen!!!!!!!!!!

 

Dessuten har de en realistisk miljøpolitikk.

Skrevet

Lurer på hvordan du HI velger hvilket parti du skal stemme på når du "skyter budbringeren" og "slakter" et helt parti.

Hagen kunne ikke bare si "dere får passe deres egene saker" Det er faktisk jobben hans og være bindeledd mellom partene! Hans personlige mening midt oppi det har ikke noe med saken å gjøre.

Lurer på om hva som hadde skjedd om ei fra Frp hadde ammet og noen fra SV hadde kritisert.

 

Skrevet

Det hjelper å lese artikkelen før dere kommer med slike påstander.

Skrevet

Hvordan jeg velger parti? Tja si det. Nå har i grunn ikke noe forhold til frp på noen måte. Har mitt "faste" parti jeg stemmer på og holder meg til, men det jeg mente i innlegget her var at nå får IHVERTFALL ikke frp min stemme... Så jeg jeg slakter ett helt parti, ikke bare pga av dette,men også andre innspill de har hatt opp igjennom tiden.

 

Amming er jo ikke akkurat ett nytt fenomen da. Og de som synes det er ille at damer ammer offentlig eller på jobb ol, mener jeg må ha ett seksuelt forhold til pupper. Hvorfor skulle en ellers bli så berørt av det? Og om de føler seg ukonsentrert pga av det,hvem burde da forlate lokalet?

Den moren som gir ungen sin mat,eller den grisen som ikke klarer å slutte å tenke på sex SELV om det er en baby i bildet...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...