Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 er 27 uker på vei og har kjent liv,masse liv daglig siden uke 14.men nå i to dager har jeg ikke kjent særlig.har trykket litt her og der i magen men nei ikke en bevegelse..kan det værefor at det begynner å bli trangt?jeg har ikkehatt vondt noen steder så jeg kan jo ikke ha mistet?uff,gleder megi hvertfall til ungen kommer ut så slipper jeg å bekymre meg.har en gutt fra før på 5 år og det var ikke slik med ham.for den gang visste jeg ikke helt hva jeg gikk til.men nå er jeg kjempe redd det skal skje noe.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Du bör jo kjenne liv hver dag nå. Legg deg nedpå en stund, drikk et stort glass med kaldt vann og gjerne litt sjokolade/godterier hvis du har det. Da bör du kjenne liv etter en kort stund! Gjör du ikke det synes jeg du skal ringe föden og få råd derfra! Bedre å sjekke 10 ganger for mye enn 1 for lite!
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 dersom du ikke kjenner liv bør du hvertfall ringe til legen eller til sykehuset så du får sjekket med ul. det sies en skal det. men alt er sikkert fint. lykke til klem
sol og varme Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jeg ville lagt meg ned og slappet av, kan hende det hjelper med noe søt drikke eller noe søtt å spise.. hvis du er veldig bekymret så stikk innom legevakta med det samme - du har rette til å få den hjelpa du trenger...
dårligfantasi Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 er også 27 uker på vei nå.. og du skal ikke kjenne mindre liv nå , heller tvert i mot .. syns du skal få undersøkt om du er bekymret . jordmor sa til meg,at jeg skulle ringe lege, om det gikk en dag uten bevegelser.. kan jo hende babyen sover mye og tar det med ro , men bedre og være på den sikre siden lykke til!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er i uke 28 nå å kjenner liv hele dagen..Masse harde kick fra innsiden:-) Men prøv den safta du..
mamme te snart 3 Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 har du fått vorre å sjekka?? visst ikkje gjer da .. vær ikkje redd da går nok bra!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Har du fått sjekket enda? håper alt sto bra til i så fall
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 jeg slappet litt av og spiste alt av søtt jeg har i hus.og det tok ikke lange tiden før jeg kjente lille nurket.men jeg er ikke helt fornøyd,han er så rolig..vanligvis er han vill.skal til legen om to dager så det går nok fint.takk for alle svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå