Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er høygravid om 5 dager, 40 dager igjen. Og jeg og sambo har så lyst til å ta en siste tur sammen bare vi to, bare en langhelg. Jeg orker ikke sitte veldig mange timer i bil og fly har jeg jo ikke lov til. Noen som har noen tips til noen koselige steder? Bor på Østlandet. Takk for alle kreative svar, har jo mistet helt fantasien her selv
Spira31 Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Sørlandet og Mandal f.eks er jo en koselig, liten by å dra til:) Sjøl e eg fra Stavanger og det e jo ennå bedre her, men det blir kanskje for langt å dra! hehe
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Båt og tog er jo greit når man er gravid, da kan man jo rusle rundt litt. Hva med en båttur til Danmark? Eller tog til Sverige?
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Ja det høres ut som mye bedre alternativ med tog som reisemåte, da har man mulighet til å strekke mer på beina:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Eller savalen høyfjellshotell og spa.. på tynset! Utrolig koslig og deilig sted og være på.. Søster mi jobber der!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå