Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er høygravid om 5 dager, 40 dager igjen. Og jeg og sambo har så lyst til å ta en siste tur sammen bare vi to, bare en langhelg. Jeg orker ikke sitte veldig mange timer i bil og fly har jeg jo ikke lov til. Noen som har noen tips til noen koselige steder? Bor på Østlandet. Takk for alle kreative svar, har jo mistet helt fantasien her selv.
kaur *har født!* Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Vi reiser til Kragerø om en ukes tid. Gleder meg veldig til å dra på hyttetur (men gruer meg litt til pakkingen...). Skal kose med med ferske reker og krabbeklør. Skal spise ferske rundstykker til frokost og wienerbrød til lunsj. Ligge å duppe i vannet, rett utenfor hytta eller slange meg på svaberg. Men jeg drar med hele familien.... 3 unger, mann, moder'n (barnevakt!!!), hund, katt og fugl....
Løyyypeeee!! Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Hva med å toget enten til Trondheim eller Bergen? På den måten kan dere ta en "storbyferie" samtidig som dere får slappet av på reisen. På toget kan du iallefall opp å strekke på beina når du ønsker det. Støttestrømper kan vel uansett være et godt redskap. Trondheim anbefales spesielt, da ;o) Planlegg finvær, så kan dere dingle med beina og spise reker i Ravnkloa eller ta turen ut til Munkholmen. Rusle rundt i sentrum og sett dere på Marinen,ved Nidelva, i skyggen av Nidarosdomen... Ah, Trondheim er en vakker by ) Det går vel også tog til Gøteborg og Stockholm. Ønsker dere en fantastisk fin tur, iallefall, om det blir så dere setter av ei langhelg til kos. Tror det er ei investering!! )
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Ja det var en god idè! Vi må jo ikke kjøre bil, både Bergen og Trondheim er jo nydelige byer:) Gøteborg har vi vært utrolig mange ganger men Stockholm er jo absolutt noe å tenke på. Takk for gode tips! Og ja, jeg tror det kan være en god investering til å bare være kjærester en helg:)
Løyyypeeee!! Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Vi har bestilt fly og tre netter i Stockholm i juli, gleder meg vannvittig til å kooose oss skikkelig ) Har faktisk ikke vært der, men sies jo at det er en vannvittig fin by! Men nå er jo ikke jeg på langt nær så gravid som deg, vil være i uke 30 på det tidspunktet. Hurra for oss som er gravide og får øynene opp for "de nære ting" ! ;o) hehe Kos dere maaaaasse!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 hehe...Det er sant, gleder meg til å ha en kropp som klarer å følge alt jeg har lyst til å gjøre oppi hodet mitt igjen hvertfall;) Gled dere til Stockholm. Jeg var der når jeg var 18 på konsert, hadde bare noen få dager men det er en helt nydelig by!
tjorven 1 Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 He he nå vil du jo ikke sitte lenge på fly ,men jeg dro til filipinenen da jeg var 34 uker på vei med første jenta, og det var supert var litt lei på flyet på vei hjem da jeg var 36 uker men opplevelsen der borte hurra... her i området ville jeg kanskje dratt til sandefjord eller fredrikstad eller noe fått med et sommer show og spsit god mat og bodd på bra hotell...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå