Gå til innhold

jeg hater den axe reklamen!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

bom chicka waw waw my ass! er så lei !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den med svigerfar var bra jeg!! Holdt på å le meg i hjel, men den med negerdama i buttiken, var heller dårlig ja!!!

Skrevet

hos tannlegen er teit, på restauranten er teit, i klasserommet er teit...

alle er teite

Skrevet

Jeg synes den er kul jeg :-)

Skrevet

.....aner jeg et par sjalu damer her inne....? De er jo ganske freshe disse babes'ene ;) hehehehehe.

Skrevet

Blir ille berørt av å høre på det.

 

Det minner mest om når man har mareritt om det flaueste man kunne gjort. F. eks: komme på jobb uten bukse og truse, drite på seg i offentlighet, også dette h......s 'bom chicka DRITT!!!"!!!'. Uæææææh!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...