Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg synes den med svigerfar var bra jeg!! Holdt på å le meg i hjel, men den med negerdama i buttiken, var heller dårlig ja!!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 hos tannlegen er teit, på restauranten er teit, i klasserommet er teit... alle er teite
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 .....aner jeg et par sjalu damer her inne....? De er jo ganske freshe disse babes'ene hehehehehe.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Blir ille berørt av å høre på det. Det minner mest om når man har mareritt om det flaueste man kunne gjort. F. eks: komme på jobb uten bukse og truse, drite på seg i offentlighet, også dette h......s 'bom chicka DRITT!!!"!!!'. Uæææææh!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå