Lykkebarn og Mathilde Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Hei. Har snakket med Elena. Det er fint om alle tar med 150 kroner til bilde + fotografering. I tillegg så er det fint om vi møtes inne på plassen der hvor alle husene ligger. Dvs hvis du kommer fra Aker Brygge eller tbane stasjonen så gå opp bakken (rådhuset på venstre side). Når du kommer opp bakken gå inn til høyre. Da går du langs en vegg og inn en port. Innenfor der er det en del hus (bl. a en kafe) og en damm. Vi møtes der kl. elleve. Hvis noen har problemer med å finne frem så bare ring meg på mobilen. Dette blir spennende.
Bellen^2 Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Så flott, vi gleder oss masse! Vi kommer nystriglet og med vannkjemmet hår:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Hår? Må babyene ha hår? hehe ;-) Vi kommer også og gleder oss :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 vi gleder oss kjempemasse!!
Millapril Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Vi gleder oss også masse! Men dette med hår blir et problem for oss også hehe. Håper på bra vær og snille babyer denne dagen.
Tussi og Maja Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Vet dere mener det er gøy med hår, men det er ikke bare bare...Tror jeg må finne på noe lurt med håret til Maja før fotograferingen... For tiden går hun rundt med håret rett til værs! Hun blir jo 10 cm lengre, og pappaen mener hun har samme frisyre som Hedstrøm. Selv synes jeg hun ligner med på Kramer i Seinfeldt, om enn litt tynnere i hyssingen:-) Ikke lett å få det til å ligge... Vi bader henne ofte rett før hun skal legge seg. Og alle vet jo hvordan man blir seende ut når man legger seg med vått hår.... Også vi som skal ha dåp til helga. Blir mange morsomme bilder da;-)
Två små trollungar Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Hihi! Det der med hårsveis er ikke akkurat noe problem her, nei! Veldig tynt overalt untatt helt der bak der det ikke er noe i det hele tatt...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Camilla begynner å få en fin fin liten hårløs flekk midt på bakhodet sitt...morsomt! Ellers så er det tynt å fint det lille håret hun har :-) Men det kommer seg litt etter litt :-) Er iallefall ikke redd for at vinden skal ødelegge sveisen hennes hihi
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2007 Hmmm jeg har vel ikke talerett i denne sammenheng, he he. Så derfor: Ingen kommentar...
måken og vesla Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Vi kommer og gleder oss! Vesla har skikkelig hockeysveis, så det er ikke noe problem, fjonene i nakken vil jo ikke vises på bildet. Jeg slår dessuten et slag for lue!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Mia skal ha på solhatt. Jeg blåser i om det regner, det er ikke derfor hun har den på uansett nemlig hehe. Moro med gruppebilde! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå