Gå til innhold

JIIIIPPPIIII:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går skulle jeg i mitt eget utdrikningslag....og tenkte at ettersom vi nå var prøvere, så var det greit å ta en test før jeg skulle begynne å drikke.

Gikk inn på statoil, tissa på pinnen, venta i 30. sekunder.....da lyste det GRAVID imot meg!

visste ikke om jeg skulle le eller gråte:) men når jeg fikk summet meg litt, ble jeg jo veeeeeeldig glad da:) dette er helt utrolig!

Har bare prøvd i en pp, og jeg klarer ikke å være ordentlig glad før jeg vet at spiren sitter.

Når bør man kontakte lege?

sender masse babystøv til alle prøverne her inne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhh gratulerer:-):-):-) tror egentlig du bare skal få deg en time hos legen med en gang. for de sier jo at jo tidligere man kommer seg til legen jo bedre:-) suger til meg litt babystøv jeg. lykke til

Skrevet

grattis grattis..kan tenke meg at det føles bra;) hva sa du til resten av folket da,siden du ikke skulle drikke?

Skrevet

OJ... Ble du drukket ut da???

Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Gratulerer!!! godt å vite at det er noen som klarer det på første forsøk! Suger til meg litt babystøv og håper spiren sitter like raskt hos meg!

Skrevet

Takk alle sammen:)

De andre drakk min andel av alkohol, så de ble rimelig bedugget:)

Jeg endte opp med å kjøre, men hadde et kjempe bra og koselig utdrikningslag allikevel:)

NÅ skal jeg straks ut å kjøpe en test til bare for å være helt sikker! redd for å glede meg uten at jeg vet helt sikkert!

Kan en digital test vise falskt positivt svar??

Skrevet

Så hyggelig da :) Man kan ha det gøy uten alkohol også :)

Etter hva jeg har lest her inne, skal en digital-test være rimelig sikker!!

Men, for sikkerhetsskyld, ta en test til du, men gratulerer deg en gang til for det... Og lykke til med bryllupet :)

Skrevet

Tok en nye test istad! en vanlig en, den er positiv den også! så da skal jeg prøve å slappe av litt:)

sender masse babystøv til alle!

klemklem

Skrevet

Vil bare si GRATULERER!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...