Trappetrollet...1pp Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 I går skulle jeg i mitt eget utdrikningslag....og tenkte at ettersom vi nå var prøvere, så var det greit å ta en test før jeg skulle begynne å drikke. Gikk inn på statoil, tissa på pinnen, venta i 30. sekunder.....da lyste det GRAVID imot meg! visste ikke om jeg skulle le eller gråte:) men når jeg fikk summet meg litt, ble jeg jo veeeeeeldig glad da:) dette er helt utrolig! Har bare prøvd i en pp, og jeg klarer ikke å være ordentlig glad før jeg vet at spiren sitter. Når bør man kontakte lege? sender masse babystøv til alle prøverne her inne:)
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 åhh gratulerer:-):-):-) tror egentlig du bare skal få deg en time hos legen med en gang. for de sier jo at jo tidligere man kommer seg til legen jo bedre:-) suger til meg litt babystøv jeg. lykke til
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 grattis grattis..kan tenke meg at det føles bra;) hva sa du til resten av folket da,siden du ikke skulle drikke?
Dotten Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 OJ... Ble du drukket ut da??? Gratulerer så masse og lykke til
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer!!! godt å vite at det er noen som klarer det på første forsøk! Suger til meg litt babystøv og håper spiren sitter like raskt hos meg!
Trappetrollet...1pp Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2007 Takk alle sammen:) De andre drakk min andel av alkohol, så de ble rimelig bedugget:) Jeg endte opp med å kjøre, men hadde et kjempe bra og koselig utdrikningslag allikevel:) NÅ skal jeg straks ut å kjøpe en test til bare for å være helt sikker! redd for å glede meg uten at jeg vet helt sikkert! Kan en digital test vise falskt positivt svar??
Dotten Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Så hyggelig da Man kan ha det gøy uten alkohol også Etter hva jeg har lest her inne, skal en digital-test være rimelig sikker!! Men, for sikkerhetsskyld, ta en test til du, men gratulerer deg en gang til for det... Og lykke til med bryllupet
Trappetrollet...1pp Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2007 Tok en nye test istad! en vanlig en, den er positiv den også! så da skal jeg prøve å slappe av litt:) sender masse babystøv til alle! klemklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå