Duracellgirl*prøver* Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Endelig kom hennes lille gull. Sms fra henne: "Kl 06.56 kom lilleror. 49 cm, 2900 g og 37 cm rundt hodet" "Tok 4,5 timer fra start til mål. En drømmefødsel" Gratulerer så masse vennen;)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. juni 2007 Ble litt skrive feil i overskrifta da... COOLMOMMY skylle det jo stå, ikke COOLMOOMMY.. hehe. ble litt ivrig...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Gratuelerer så masse med den lille gutten din Coolmommy!!! :D:D
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Grattis til Coolmommy! :0)
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 åååå så herlig ))) gratulerer så kjmepe mye til henne )))
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer og hurra for lillebror!
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 17. juni 2007 #13 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer så mye til Coolmommy!! ;-))))
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 17. juni 2007 #14 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer så masse m den lille gutten din
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #18 Skrevet 17. juni 2007 Hurra!! Så kjekt!! Gratulerer så mykje til coolmommy og den nye verdsborgaren!
*Vetlis* Skrevet 17. juni 2007 #19 Skrevet 17. juni 2007 Å gratulerer så mye med det lille nurket ditt! Nyt denne tiden og kos dere masse! klemmer fra
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 17. juni 2007 #21 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer! Da ble det Mosjøen på deg:-) Så bra! Kanskje det hjalp at jeg krysset fingrene?:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå