ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Han har fått skikkelig heavy omgangssyke, stakkar... Han virker ikke mye pigg :/ Har vekka dattera vår x- antall ganger i natt og på morgenen. Hun er jo ikke vant til sånne lyder :S Hun kastet opp 3 ganger på torsdag, så jeg håper det er det samme han har fått, slik at ikke hun blir smitta. Men han er mye dårligere enn hva hun var (har vel flydd på do 5 ganger på 4 timer. Da er det bare meg igjen, da... Blæhh... Haaaater omgangssyken, for jeg blir alltid sånn at jeg må besvime, og det er den verste følelsen jeg vet
Mille** Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Huff, også mannfolk som blir så ekstra dårlig da!! ;o) Pass på å ha ekstra god håndhygiene, så kan det hende du slipper unna. Husker i fjor sommer, da hadde alle i familien det, tom. søstern min som kom på besøk fikk det. Bare ikke meg. Og jeg pleier alltid å få det. Men var ekstra flink å vaske meg og slapp heldigvis unna. Det er gruuusomt å kaste opp ja....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 Ja, det er noe dritt - bokstavelig talt :-o Har allerede satt fram hånddesinfeksjon på doen, og desinfisert håndtaket! hehe - ja, kall meg hysterisk Når det kommer til omgangssyke, er jeg i grunn det. Brent barn... hehe... Men er umulig å beskytte seg 100%. Det kan jo være smittsomt før det bryter ut også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå