Gå til innhold

Dere som har hatt keisersnitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilket undertøy er best? Lave i livet? Store løse truser, eller hold in som går over såret? holder på å pakke baggen og ble litt usikker her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som går over såret...såret ligger ganske langt nede=)

Skrevet

Jeg brukte boxere jeg. Det var deilig. De var litt løse liksom. Som hun andre her sa, så ligger såret veldig langt ned, selv en veldig lav truse vil dekke det :) Ikke som før i tia da de kutta hele magen på tvers og det så ut som man hadde rompe både foran og bak.

Skrevet

sånne maxi-truser, store løse truser, som gikk opp over navlen var best for meg. Og så er det goood plass til store bind i dem også. .. samt er jo magen en del kvapsete etter å ha vært strekt noen mndr

Skrevet

String er bra.

Ok - dååårlig spøk;0)

Boksere eller litt løse hipsters. Har du planlagt ks den 19.?

Skrevet

Tror jammen jeg brkte mammatrusene ei stund til jeg... I tillegg var det godt å bruke mammabuksene noen uker til! Hadde slike med linningen godt oppe på magen.

Skrevet

jeg brukte de sykehus trusene på sykehuset frem til jeg skulle hjem og da var det egentlig ikke noe problem med vanlige truser etter hjemkomst..:)

men jeans ville jeg ikke brukt på noen uker enda..:)

Skrevet

hehe, tror aldri det hadde vært et alternativ nei:))

Ja skal ha mitt 3dje barn på tirsdag, men er første keisernitt så føler meg som en uerfaren førstegangsfødene her:))

Men takk for alle svar, skal pakke de største bestemortrusene jeg finner:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...