Gå til innhold

Når fikk du mensen etter fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et dristig spm:p bare lurer jeg! har gått 3mnd siden fødselen, og jeg føler den aldri skal komme.. selv om den sikkert er rett rundt hjørne:) ja dvs sålenge jeg ikke er gravid da...igjen.. hmm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, godt å høre:) søstra mi fikk den tilbake etter 3mnd, så tenkte at kanskje jeg også fikk den snart.. men det kan vel somsagt variere. Ang graviditetstest.. vet dere om en kun kan påvise graviditet med morgenurin, eller vil det slå ut uansett? Og har stoffene i kroppen stabilisert seg kort tid etter fødselen, slik at en test vil være å stole på..??

Skrevet

God morgen!

Jeg fikk mensen igjen etter 4 mnd. Ang grtest, vil jeg tro at den nok gir utslag på hvilken som helst urin, men det er vel mest oppsamling av det hormonet som sier "positivt" om morgenen (jeg bare tror at det er fordi det da er lenge siden vi har vært på do...) Det siste spm ditt vet jeg rett og slett ikke. Men jeg vil tro at de hormonene vi har i kroppen pga ammingen ikke vil gi utslag på en test. Gå til legen el helsesøster og ta en test, så får du vite.

Skrevet

med meg tok det også ca 8 mnd før jeg fikk tilbake mensen, 2 mnd etter at jeg sluttet å amme!

Skrevet

Jeg fikk igjen mensen 12-15 mnd etter fødslene. Så jeg rakk bare å ha en mens etter 1. og 2. fødsel før jeg ble gravid igjen (planlagt).

Hadde 4 år med bare 3-4 mensperioder. Deilig!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...