Phobia Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Hun er faktisk litt over en uke gammel nå allerede, har bare ikke fått til å sette meg ned med PC en før nå... Fødselen var grei, men slitsom selvfølgelig...he.he Det øyeblikket når babyen er ute og blir lagt opp på magen er bare HELT UBESKRIVELIG ! Til dere som venter ennå - GLED dere !!! PS: SOM NYBAKT TOBARNSMAMMA føler jeg meg også som inne en boble ennå, som Regnbuemor også beskrev - dagene glir umerkelig over i hverandre og det er både deilig og slitsomt på en gang. Framfor alt er det skikkelig upraktisk da - får ikke gjort noen ting nesten..... Regner med det går over snart !
jentebabymom Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 gratulerer så mye, kos deg i bobla di du..!
oktoberjentene;) Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer kjempe mye ;o) gleder meg til den følelsen du beskriver... kos dere masse i den nye hverdagen ;o)
Phobia Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 Tusen takk - og lykke til med forestående fødsel begge to. Er nesten litt misunnelig .......
boble <3 Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer så masse med jenta. Er så herlig å lese om dere som har fødd, får meg til å glede meg enda mer ( om det er mulig) til det blir min tur:0) Ha en fin barseltid:0)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer så mye! Den bobla høres god ut synes jeg! :0) Kos dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå