Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? (litt redd)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hej. Jeg lurer på om noen har kjennskap til livmortapp? Min er ikke helt igjen, som den skal vere i følge Pernill.info.

Jeg har en grop, så det kjennes som den er litt åpen?

Vet non om dette er ok?

 

Er 15 uker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan ikke noe særlig om livmortappen. Jeg hadde ikke villet plukket for mye på den jeg hadde vært deg. Var den slik når du ble gravid da? Eller har den forandret seg nå? Du kan evt spørre legen din, tror ikke at det er noe farlig, men som sagt, jeg kjenner ikke til disse tappe greiene.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...