Gå til innhold

Når jeg sier: NYE Ford Mondeo, hva sier dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har fått utrolig gode kritikker, vinner biltester og er spådd til å bli en bestselger. Likevel er det mange som sier de aldri ville kjøpt den, fordi det var så mye tull med den gamle modellen. Men er ikke alle nye biler bra nå for tiden, da? Dessuten er Ford det samme som Volvo under ksallet nå, og Volvo er jo en bra bil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE KJØP sier jeg.

en kompiss av gubben kjøpte. Den bilen har vært på verksted en gang i uka siden de kjøpte. Nå vurderer de å få hevet kjøpet. Og det er den nye de har.

Skrevet

Jeg sier "Nei takk"

Har ikke ford dyre deler også?

Skrevet

Har aldri hørt om den... En oppvaskmaskin?

(blond)

Skrevet

Nei takk, sier jeg da. Har andre merker som er våre favoritter, holder oss til de. :o)

Skrevet

Er du sikker på det er den helt nyeste, som kommer nå? Når kjøpte de den, da? Selgeren jeg snakket med sa at det kun gikk et par stykker på veien foreløpig, for det er 3 måneders ventetid på den..... Og er dere sikre på at Ford har dyrere deler enn andre biler? Eller er det bare noe dere tror? Syns alt med bil er dyrt uansett merke, jeg.... Hvilke biler anbefaler dere, da?

Takk for svar:-).

Skrevet

Jeg tror Ford har dyre deler ihvertfall.

Mitsubishi og Mercedes har ihvertfall steike så dyre deler. Toyota og, mener jeg at samboer har fortalt :P

Selv ønsker jeg meg en Volvo, eller kanskje en Subaru Legacy.

Toyota Avensis også er fine biler.

Mazda 6 eller 5 er heller ikke å forakte.

Mazda 5 skulle jeg gjerne hatt bare pga skyvedørene.... såååå praktisk!

Skrevet

Liker du det selv er det vel greit. Synes personlig Ford design er litt trøtt, men hovedsaken er jo at bilen er av god kvalitet.

Skrevet

Trøtt design???? Har du sett den nye Ford Mondeo??? Den er jo skikkelig tøff, som stasjonsvogn! Mulig de andre bilene Ford har er trøtte, men ikke den. Det er en bil de fleste ennå ikke har sett, siden den knapt har kommet på veien. Men hvis man følger med i bilblader og liknende, har man sikkert sett den. Var jo til og med en sånn de brukte i siste James Bondfilmen, sier min kjære.

Skrevet

Jeg har ikke sett den, men eldre mondeo er jo skikkelig gubbete, da. Skal se etter den. Mulig jeg forandrer mening:) Sikkert noen som synes vi har "trøtt" bil også.

Skrevet

googlet den, var ikke så verst. Egentlig har vel tyske biler kommet seg litt de siste årene. Opel er heller ikke så treg lenger.

Skrevet

Det er nettopp det jeg mener..... Er så leit at dere uttaler dere uten å vite hva jeg snakker om. Mener ikke å være frekk eller spydig, altså. Jeg bare syns det er utrolig kjekt med tilbakemeldinger fra de som vet hvilken bil det er snakk om.....

Skrevet

Aldri mer FORD er slagordet her i huset, så jeg sier nei!

Har hatt en FORD en gang, og den var mer på verksted enn hjemme. Har venner med Ford som har samme erfaring, så vi er anti-Ford :)

Skrevet

Supert at du sjekka den! Syns den er ganske tøff jeg, med tonede ruter og greier.... Har lyst på Passat også, men servicen på Møller er elendig.....har jeg opplevd flere ganger...

Skrevet

Den er utrolig fin i hvertfall. Mannen i huset har siklet litt på den og HAN har skikkelig bildilla he, he.

Er jo blitt veldig utbedret og som du sier mye likt Volvo. :-)

Skrevet

Jeg syns den er veldig fin!

Og Ford har ikke dyre bildeler.

Skrevet

Syns faktisk den nye mondeoen er kjempeflott, jeg. Har aldri likt ford, syns de har vært så gubbete. Her i familien har vi gjort kuvending og kjøpt ford S max. Er kjempefornøyd!

Skal du ha stasjonsvogn, syns jeg mondeoen nå er blant de tøffeste.

Skrevet

Drømme, drømme sier jeg=) Har selv en eldre mondeo og er stor førnøyd. Vi har hatt nye ford og jeg syns ikke delene er dyre. Er mulig vi har vært heldige, men vi har hatt 4 mondeoer og det har aldri vært noe tull med dem, bare byttet slitedeler sm bremer ol. Men er det ikke sånn at ford eier volvo? For da blir det jo vovlo som er det samme som ford=)

Skrevet

NEi nei nei. Tysk bil= masse verkstedregninger, bilen står, dårlig driftsikkerhet.

Aldri i verden. Kjører japansk og kommer alltid til å gjøre det

Gjest irismor
Skrevet

Vår neste bil c",) Samboeren får forhåpentligvis Ford Mondeo som ny firmabil.

Skrevet

"Gubbebil" sier jeg da. Synes ikke Ford er noe fine biler i det hele tatt.

Skrevet

Ford er ikke et tysk merke, det er amerikansk:Ford Motor, am. bilkonsern, grl. 1903 av Henry Ford. Første T-Ford produsert 1909, verdens første folkebil. Traktor- og flyproduksjon, deltar i romvirksomhet og elektronikkindustri. Fabrikker i flere land. Kjøpte 1999 Volvos privatbildivisjon. Oms. 2002: 1141 mrd. kr. Konsernsjef William Clay Ford jr. Datterselskap Ford Motor Norge A/S, grl. 1960.

Skrevet

http://www.ford.no/ns7/mondeo/-/-/-/-/-/-#

her er bildene av den.... synes den var driitfin inni ihvertfall!

har en gammel mondeo..og kunne gjerne ha oppgradert den:o)

er veldig fornøyd med den selv om det bare er en 97-modell!

Skrevet

Uansett lekkert design eller ikke - her skal det aldri mer kjøpes Ford! Erfaringen tilsier at den går fint en stund, så kommer all dritten! Nei, her stoler vi på japsene!

Skrevet

Jeg skal ha den=) Så det er sikkert. Fått mail om at vi kan komme å prøvekjøre den nå! Den har akkurat kommet som prøvebil til Norge, så er ikke den bilen en her snakka om som var så mye ødelagt..

Mener det sto at man kan få den fra høsten! Den er rå-stilig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...