Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Hvilke regler brøt den med? Det var en diskusjon om fordommer mot norske jenter og tilflyttede utenlandske menn. En spennende diskusjon, hvorfor er den borte? Den brøt ikke med en eneste regel.
alcaa Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Kanskje inneholdt den en større andel idioti enn hva som generelt anbefales...
Luans mamma Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Hvis du leser øverst under overskriften "Kulturmøte" står det: "Dette forumet er for dere som har barn eller skal ha barn med en partner fra en annen kultur eller religion. Her kan dere diskutere fordeler og utfordringer som kan oppstå." Vi som har eller skal ha barn med en fra en annen kultur, gidder ikke å diskutere slike fordommer og er lei av å måtte "forsvare" oss hele tiden. Det er sikkert utrolig spennende for deg, men ikke for oss som dette forumet er beregnet til.... Vi her inne vil dele erfaringer og synspunkter på hvordan vår hverdag er, både positive og negative.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 jeg meldte fra til moderator om at jeg syntes noe av innholdet i diskusjonen var upassende...så hun vurderte vel og tok det bort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå