Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 føler meg gammel,hehe. snart 4 barnsmor. rett rundt hjørnet nå. er sentrert og hadde 4cm åpning på fredag, slimproppen har gått. mamma sier kyrne går 9mnd og 7dager så hun bestemte at idag skulle lillebror komme.hehe. ha en flott dag da damer.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Hehe... Gratulerer så masse med dagen da!!!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 gratulerer med dagen til deg =) du er da langt i fra gammel, jente =) jeg krysser fingrene for at han kommer i dag jeg (hvis du vil ha han på dagern din...hvis ikke krysser jeg de en annen dag ;-) lykke til uansett.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Å SÅ SPENNENDE..OG GRATULERE ¨SÅ MYE MED 25 ÅRS DAGEN DIN...FÅR HÅPE DIN MAMMA HAR RETT=)
babyandme Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Grattis! det samme blir jeg(og tvillinga mi) også snart:p bare ungdommen enda, nyt hver dag!!
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer med dagen!! Og lykke til med fødsel og tilværelsen som 4 barnsmor
boble <3 Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Juhuuu:0) Gratulerer med dagen, håper du får en kjempe fin dag:0)
oktoberjentene;) Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer med dagen ;o) fortsatt bare ungjinta.. hehe.... lykke til med snart fødsel da ...
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 takk skal dere ha. nå reiser vi snart en tur til jm. jeg hoster som en virvelvind, gjort det over en uke. mistenker lungebetennelse nå. pusten går i kast og attpåtil har jeg astma.fin dag ja. humøret er på topp. og jeg som trodde kynnerne hadde dreti i meg, nå kommer det sammentrekninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå