Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg gammel,hehe. snart 4 barnsmor. rett rundt hjørnet nå. er sentrert og hadde 4cm åpning på fredag, slimproppen har gått. mamma sier kyrne går 9mnd og 7dager så hun bestemte at idag skulle lillebror komme.hehe.

 

ha en flott dag da damer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... :D

 

Gratulerer så masse med dagen da!!! :D

Skrevet

gratulerer med dagen til deg =) du er da langt i fra gammel, jente =)

jeg krysser fingrene for at han kommer i dag jeg (hvis du vil ha han på dagern din...hvis ikke krysser jeg de en annen dag ;-) lykke til uansett.

Skrevet

Å SÅ SPENNENDE..OG GRATULERE ¨SÅ MYE MED 25 ÅRS DAGEN DIN...FÅR HÅPE DIN MAMMA HAR RETT=)

Skrevet

Grattis! det samme blir jeg(og tvillinga mi) også snart:p bare ungdommen enda, nyt hver dag!!

Skrevet

Gratulerer med dagen!! Og lykke til med fødsel og tilværelsen som 4 barnsmor ;)

Skrevet

Juhuuu:0) Gratulerer med dagen, håper du får en kjempe fin dag:0)

Skrevet

Gratulerer med dagen ;o)

fortsatt bare ungjinta.. hehe.... lykke til med snart fødsel da ... ;)

Skrevet

GRATULERER MED DAGEN!!!

Skrevet

takk skal dere ha. nå reiser vi snart en tur til jm. jeg hoster som en virvelvind, gjort det over en uke. mistenker lungebetennelse nå. pusten går i kast og attpåtil har jeg astma.fin dag ja. humøret er på topp. og jeg som trodde kynnerne hadde dreti i meg, nå kommer det sammentrekninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...