Makka Pakka Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 På Facebook altså. Jeg har registrert meg der ( men har ikke helt forstått hva jeg skal gjøre der. Har dessuten liten tid til å sitte forran pc'n. )Men altså, tilbake til problemet. Jeg har fått invitasjon fra en eks som jeg ikke har noe til overs for. Han har funnet meg gjennom en felles venn av oss og nå vet jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. På den ene siden har jeg ikke noe ønske om å ha kontakt med han igjen, på den andre siden vil jeg jo ikke virke bitchy og bitter, noe jeg sikkert gjør om jeg avslår invitasjonen hans. Hm.... What to do?
lilja70 Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Vel, enten slepper du ham "inn", da kan han lese alt du ikke har stengt av i privacy-settings... Eller så avviser du ham, da kan han fortsette å sende deg friend-requests, hvis han er passe psyko. -Eventuelt tar han hintet og glemmer hele greiene. Eller du kan bare la være å svare, da får han beskjed om at "pending friend-request"; altså at du ikke har svart enda, når han søker på navnet ditt. Det siste alternativet er å blokke ham, da får han ikke opp din profil i det hele tatt om han søker på deg. Lykke til med valget;-)
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 avslå og send en beskjed om at du ikke vil ha ekser på friendslisten din
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 eller gi ham limited tilgang=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå