Gå til innhold

Mensen "pulled a no-show"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i morrest siden idag skal være ikm, men testen var negativ..

Mensen er fremdeles ikke å se.. Heller ingen hentydninger til den...?

Noen som har opplevd det samme? Eller som vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På oss kvinner/jenter så kan alt slå ut på syklusen. Stress av alle slag, sorg, glede, varmen.... Så mensen kan da ha uteblitt av diverse årsaker. Er jo selvfølgelig en bebis en vil skal få tanta til å holde seg vekk da:-)))))

Skrevet

Det er helt vanlig det at mensen forvinner til tider! Hadde selv et opphold på 3 mnd for 2 år siden!

Legen forklarte med det at det var helt normalt å oppleve det! Så det er ikke usannsynlig det at mensen plutselig kommer på dagen neste gang du skal ha mensen! :D

Så nyt det bare nå! ;)

Babyen kommer nok snart skal du se! :D

Skrevet

Det kan jo hende at du hadde eggløsning senere enn du har kalkulert med også,og i så fall blir jo mens tilsvarende forsinket...

I så fall er jo kanskje ikke løpet kjørt om dere fortsatte å hygge dere etter antatt eggløsning....:o)

Skrevet

Det kan være så mangt, det er få som har en helt regelmessig syklus over lang tid. Så det er litt tidlig å etterlyse den etter et halvt døgn (men jeg forstår utolmodigheten i prøveperioden)...

Jeg tror det er lurt å vente et par dager etter IKM med å teste, da sparer man seg endel skuffelser og masse penger.

Lykke til med prøving:-)

Skrevet

Takk for alle svar, jenter :):)

Tror ikke det var pga av prøvingen jeg ble utolmodig, for jeg hadde absolutt INGEN følelse for at det hadde klaffet denne mnd ;p

Jeg har vært skikkelig bortskjemt med mensen egentlig

(kunne si dag og tidspungt nesten ;p )

Men jeg vet at mensen har tulla litt etter jeg slutta me p-pilla :):)

Eneste som bekymra meg litt var at jeg hadde ingen "menstegn" hvis dere skjønner ;p

Den dukka opp i morrest da, så nå har vi nok en mnd å "kjøre på" i ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...