Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette er min siste uke på 2. trimester, jammen går tiden fort!:)

og nå har jeg sommerferie også, ferdig på skolen for i år, og jeg er sykemeldt fra jobbe, så da kan jeg bare nyte sommeren i to mnd. det er tre mnd til bebis kommer, så da blir det en mnd på skolen før det.

ser på skummel film på tv, så jeg kommer sikkert til å ha sinnsyke mareritt i natt, tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI!! ser jo plutselig at jeg skulle vært gått over til 3. trimester-siden! Men først i dag, da jeg nå er 28 uker på vei.

Er formen din god så du kan nyte sommeren litt selv om du er sykemeldt? barn fra før?

Jeg er førstegangs- og synes det hele er kjempeartig! Litt skremmende og. Har ikke handlet en eneste ting, ikke ordnet barnerom eller noenting og tenker som om det er kjempelenge til babyen kommer! Har planlagt ferie og alskens, og vet jo egentlig at sommeren kommer til å fly avgårde; og så er babyen her! Uæææ! Men, ordner seg vel! Den kommer når den kommer uansett, så da får vi vel virkeligheten midt i fjeset! Gleder meg virkelig altså, men fortsatt er det hele noe surrealistisk for meg...

Enn du? er du forberedt? Fikk du mareritt, forresten?

Skrevet

har oxo min siste uke her inne nå :) gikk over til min 27. uke idag :) bare hundre dager igjen til termin :D

Skrevet

jeg har 101 dagen igjen! guri så fort tiden går! sweet

Skrevet

ja, formen er super, har litt halsbrann bare i ny og ne, men har piller som fikser det umiddelbart, så det er egentlig ikke noe problem:)

grunnen til at jeg er sykemeldt er at jeg har skrot rygg. venter egentlig på operasjon, men måtte utsette litt nå pga bebis. har operert en gang før for 2 år siden for prolaps i ryggen, men nå er det en skive som er ødelagt, og det sitter dypt og er ganske risikabelt å operere, men får håpe noen vil gjøre det. har fått vite at det er 50/50 om det blir bedre eller værre etterpå, så det må overveies ganske nøye. men ellers er alt bra, og det er fantastisk deilig å være sykemeldt. har jobbet hver eneste sommer i 7 år før i år, og jeg ska virkelig nyyyyyyte denne sommeren med bebis i magen.

jeg er ikke så veldig forberedt, vi driver og ser på hus så synes det er litt lurt å vente til vi finner det med å kjøpe all verden. men er jo noen småting jeg har kjøpt da, klarer ikke å la være. fikk stellebord med badekar og kommode av mamma og pappa, synes det var sååååååå snilt av dem. men det er litt surrealistisk ja, min første også, så har jo egentlig ikke peiling på hva jeg går til.hehe...

ja, jeg fikk mareritt, er det jeg har vært mest plaget av gjennom svangerskapet, har det nesten hver natt. men skal vel være glad at det er bare det, og at jeg ikke ligger med kvalme, oppkast og bekkenløsning i 9 mnd, føler med dem altså. har ikke vært noe dårlig sånn.

hvor skal du på ferie hen da 'kosemæ'? vi skal til danmark på en hytte en uke, vi, og en tur på liseberg en helg. bare kos:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...