Gå til innhold

Litt sjokkert her jeg sitter kan man si ja.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her inne er det alltid så mange dømmende folk, og allt for ofte skal folk krangle om minste lille fille ting.

Men flere ganger om dagen ser jeg inlegg som handler på en eller annen måte om og laste ned musikk/film/spill og lignende fra nettet.

Da er det ingen som skriker høyt og kjefter.

Men hvis det er noen som gjør noe som er fullt lovelig, men på en annen måte enn alle andre, da blir det fullt liv her.

Vet ikke folk at det er ulovelig med nedlastning fra nettet?

(med mindre det er fra en side der du kjøper sangen/filmen/spillet da. Men det er jo allt som oftest ikke det det handler om)

Eller er det virkelig sånn at folk flest godtar en så ulovelig handling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er for opptatt med å laste ned musikk til å svare deg;-)

Hvor finner jeg de siste episodene av Fruene da, noen som vet om de ligger på LimeWire?

Skrevet

Hehe. Har jo ikke sagt noe om min mening om piracy. ;-P

Men blir jo litt sjokkert over att folk som vanligtvis krangler over fille ting godtar en så ulovelig handling med et smil.

Men har du sjekket piratbay? Mulig du finner det der. :-P

Skrevet

Ser godt poenget ditt...

Gidder ikke forsvare meg, vet det ikke er lovlig. Men hva gjør man da, når tv2 er så innmari trege med å sende nyere episoder av 7th Heaven?!!!! det er faktisk det eneste jeg har lasta ned av film/serier også, hehe)

Skrevet

er det meg du sikter til?

Venta på litt "kjeft" skjønner du...:P

men så har aldri jeg sagt at jeg ikke gjør noe ulovlig heller,og jeg skal gjøre det godt igjen med å kjøpe alle sesongene når de kommer ut på dvd i norge:P (har sesong 1 og 2,venter bare på nr 3)

Ikke deler jeg de med noen heller:P:P:P

Skrevet

Nei jeg tenkte ikke på noen spesiell.

Og jeg mente heller ikke og krangle på dem som laster ned.

Tenkte bare på det att her inne klikker folk i vinkel hvis det er noen som bruker våtservietter/har fremmovervendt bilstol/ikke full ammer til 6 mnd/lar barnet smake på is/brus/godsaker og sånne fille ting.

men når noen gjør noe så ulovlig som og laste ned multimedia fra nettet så er det ingen som sier noe.'

Er jop litt sjokkerende bare. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...