solkrem Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 får helt vondt i sjela jeg...håper de går inn og sjekker av og til ihvertfall...også en slik hjerteskjærende grining...
Tommage♀♂ Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Huffda... Vi leier en leilighet i første etg. hos noen, og jeg synes det er helt forferdelig når et av barna gråter lenge, nettopp fordi jeg er redd de ovenfor skal tenke som deg. Selv om jeg bærer og trøster den som gråter hele tiden... De er nok innom skal du se=)
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Kanskje hun har vært grinete og sinna i hele kveld og de nå prøver å få henne til å roe seg på egen hånd? Hvor gammel er hun da?
varg veum Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 høres ut som småen her med voskesmerter...kan sitte å masere å gjøre alt mulig men han griner likemye... i halvsvime ... ikke trekk forhastede besluttninger..hehe
solkrem Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 hehe neida:) dere skal se at det var denne meldingen som skulle til - for nå har det vært stilt en liten stund:) hun er vel litt over 2 år. voksesmerter hadde jeg også i leggene, det var helt grusomt...
varg veum Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 ja er det småen her har også...alltid leggeneå begynte allerede litt før ettårs alderen og har fortsatt med gjevne mellomrom siden (er nå 6 år) men har framdeles ikkeforstått at det er bedre å vokse litt og litt.. haha han må liksom vokse 5 cm på to netter...hhaha
solkrem Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 hehe stakkars- hadde hastverk han da:) over natta har han vokst ut av alle sokkene lixom - apropo - jeg tror vi må skaffe oss en slik måleting til å ha på veggen:) det er vel litt kjekt å ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå