Sommer & sol:-) Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 nabo jenta her prater fryktelig dårlig,mye jeg ikke skjønner..hun er 7 år... hun har akkurat blitt storesøster,hos mor..far bor v siden av oss.. så spurte jeg hun isted om hva babyen het,hun hadde dobbelt navn... men jeg skjønte jo ikke hva jenta sa,kun det første navnet.. er ikke det litt egoistisk av foreldrene å gi den nye babyen et navn som ikke den eldste klarer å si.. hva syns dere??
Maisie Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Synes ikke det var egoistisk. Storesøstera kommer jo til å kunne uttale navnet seinere, og resten av livet.
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Nabojenta her prater fryktelig dårlig, mye jeg ikke skjønner. Hun er 7 år. Hun har akkurat blitt storesøster, hos mor. Far bor ved siden av oss. Så spurte jeg hun isted om hva babyen het, hun hadde dobbeltnavn. Men jeg skjønte jo ikke hva jenta sa, kun det første navnet. Er ikke det litt egoistisk av foreldrene å gi den nye babyen et navn som ikke den eldste klarer å si? Hva syns dere? Hun er 7 år og snakker sikkert rent etterhvert.
Tommage♀♂ Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Nei, hva har det med saken å gjøre? Storesøster her i huset kan ikke si mamma enda en gang, hva skulle vi da kallt lillebror? Hun kommer jo til å lære å si det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå