Gå til innhold

skal det gjøre så VONDT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så sinnsykt vondt at jeg ser jåen tydelig foran meg nå.

jeg fatter ikkehvorfor jeg har vondt , er i begynnelsen av uke36. i morgest våknet jeg opp eller i natt som var startet det. helt nederst i livmoren, bare foran er det et stort stort trykk som gjør veldig vondt.jeg har bare kunne gått med museskritt framover i dag for at jeg ikke må amputere hele nedre del. hva er dette da?er det virkelig mulig at det skal gjøre så vondt en hel deg? jeg er sliten nå av den smerten.......kan det ikketa slutt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ringe føden?

Skrevet

hoff ja jeg burde gjøre det, men tenker hele tiden på at det er sikkert normalt og at det skal sikkert være slik...kan det være hode til babyen som er for stort og at det presser veldig da?

Skrevet

Dessverre er det nok ingen her som kan svare deg sikket på dette, så jeg ville ringt føden var jeg deg.

Skrevet

vær så snill å ringe.... det der kan umulig være normalt, vel?

Skrevet

takk for svarene! jeg skal ta motet til meg å gjøre det.

Skrevet

Det er ALLTID bedre å ringe en gang for mye enn en for lite!

Lykke til.

Skrevet

Jeg håper virkelig du nå har ringt føden jentebabymom. Dersom du tør å legge ut et så viktig sp.mål hel tør du også ringe føden. Hva tror du de er her for? De er her for oss som er gravide og babyen vår

Skrevet

da er jeg tilbake fra føden...det var vist rier har 3 min melleom hver men ble sendt hjem igjen fordi det ikke var krftige nok og at livmortappen ikke er helt moden.jormor va å røskte litt i den og det var vondt ja. nå vet jeg vertfall hvordan de første riene er .fødselen kan starte fra nå eller om en mnd.så da har jeg vertfall begynnt med noe.5 uker til termin også da.

Skrevet

Så godt å høre at du dro og sjekket det ut!Har det gitt seg nå,eller..?

Skrevet

Oi. Bra at du fikk sjekket det ut :)

Er det sånn at alt bare kan stoppe helt opp i flere uker, selv om du har rier hvert 3. minutt nå? ... er det da det bare kalles maserier? (førstegangsfødende som du skjønner, det er mye jeg ikke vet....)

Ønsker deg lykke til i hvert fall! :)

Skrevet

har ikke stoppet helt opp, kjenner tak heletiden. og nå etter jordmorbesøket renner det ut blodbrundt utflod så her er det mye på en gang. ja det er sikkert dette de kaller maserier, magen er hard hele tiden.ryggen verker når takene kommer.

jepp jeg er gled je dro, hadde ikke forventet meg at de skulle si at jeg hadde rier.ble kjempe paff tenkte det var hodet som hadde festet seg å det som gjorde vondt.hode er festet da.

Skrevet

Jøssameg. Uten at jeg aner hvordan fødselen starter så ville jeg jo trodd at du var godt igang ut fra det du skriver.. spennende da :)

Når er terminen din?

.. og hold oss gjerne oppdatert, ja! :)

Skrevet

.. ser du skriver at du er i begynnelsen av uke 36, da er vi ganske likt på vei! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...