jentebabymom Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 har så sinnsykt vondt at jeg ser jåen tydelig foran meg nå. jeg fatter ikkehvorfor jeg har vondt , er i begynnelsen av uke36. i morgest våknet jeg opp eller i natt som var startet det. helt nederst i livmoren, bare foran er det et stort stort trykk som gjør veldig vondt.jeg har bare kunne gått med museskritt framover i dag for at jeg ikke må amputere hele nedre del. hva er dette da?er det virkelig mulig at det skal gjøre så vondt en hel deg? jeg er sliten nå av den smerten.......kan det ikketa slutt...
jentebabymom Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 hoff ja jeg burde gjøre det, men tenker hele tiden på at det er sikkert normalt og at det skal sikkert være slik...kan det være hode til babyen som er for stort og at det presser veldig da?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Dessverre er det nok ingen her som kan svare deg sikket på dette, så jeg ville ringt føden var jeg deg.
Siljevanilje:) Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 vær så snill å ringe.... det der kan umulig være normalt, vel?
jentebabymom Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 16. juni 2007 takk for svarene! jeg skal ta motet til meg å gjøre det.
Bolla Pinnsvin Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Det er ALLTID bedre å ringe en gang for mye enn en for lite! Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Jeg håper virkelig du nå har ringt føden jentebabymom. Dersom du tør å legge ut et så viktig sp.mål hel tør du også ringe føden. Hva tror du de er her for? De er her for oss som er gravide og babyen vår
jentebabymom Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2007 da er jeg tilbake fra føden...det var vist rier har 3 min melleom hver men ble sendt hjem igjen fordi det ikke var krftige nok og at livmortappen ikke er helt moden.jormor va å røskte litt i den og det var vondt ja. nå vet jeg vertfall hvordan de første riene er .fødselen kan starte fra nå eller om en mnd.så da har jeg vertfall begynnt med noe.5 uker til termin også da.
Bolla Pinnsvin Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Så godt å høre at du dro og sjekket det ut!Har det gitt seg nå,eller..?
...Misa Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Oi. Bra at du fikk sjekket det ut Er det sånn at alt bare kan stoppe helt opp i flere uker, selv om du har rier hvert 3. minutt nå? ... er det da det bare kalles maserier? (førstegangsfødende som du skjønner, det er mye jeg ikke vet....) Ønsker deg lykke til i hvert fall!
jentebabymom Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. juni 2007 har ikke stoppet helt opp, kjenner tak heletiden. og nå etter jordmorbesøket renner det ut blodbrundt utflod så her er det mye på en gang. ja det er sikkert dette de kaller maserier, magen er hard hele tiden.ryggen verker når takene kommer. jepp jeg er gled je dro, hadde ikke forventet meg at de skulle si at jeg hadde rier.ble kjempe paff tenkte det var hodet som hadde festet seg å det som gjorde vondt.hode er festet da.
...Misa Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Jøssameg. Uten at jeg aner hvordan fødselen starter så ville jeg jo trodd at du var godt igang ut fra det du skriver.. spennende da Når er terminen din? .. og hold oss gjerne oppdatert, ja!
...Misa Skrevet 18. juni 2007 #15 Skrevet 18. juni 2007 .. ser du skriver at du er i begynnelsen av uke 36, da er vi ganske likt på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå