Gå til innhold

=( Nå har den 3.babyen av sekslingene dødd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars foreldre.Stakkars små.Håper de får noen igjen, og at ikke alle dør fra dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff allerede tre som er døde. Var egentlig det første som slo meg da jeg hørte om sekslingene" skal tro hvor mange av dem som klarer seg"

Skrevet

Var de ikke født 4 mnd for tidlig?

Skrevet

4,5 mnd for tidlig,sto det visst.

Skrevet

kar det står?

Gud so grusomt.

Skrevet

De var født i 22.svangerskapsuke.

Men det var en annen mor som fødte et sett sekslinger samme dagen, og de lever alle 6 enda.Hun klarte å gå til 29.uke.

Hver uke teller så utrolig mye..

Skrevet

Har du en link Northern?

Skrevet

åh har ikke fått med meg det jeg. ... de var nok for små........stakkars foreldre!

Skrevet

Så utrolig leit! Går utifra de var unnfanget kunstig? Skjønner ikke hvorfor de driver å setter inn så himla mange egg, det er på grensen til å eksprimentere med liv syns jeg....Trist...

Skrevet

Signerer josomamsen her. Det å skulle bære frem så mange barn er eksperimentering med liv. Hvordan vil livet til de som eventuelt overlever bli?

Skrevet

Nei,det var ikke kunstig befrukting.

Vel,på en måte var det mere "hjelp til befrukting",for hun tok et middel for å øke fruktbarheten.De hadde prøvd i bare litt over 1 år å få baby.

Men de var ikke laget i laben, for å si det sånn.

Håper nå de siste tre klarer seg,selv om de er født så altfor tidlig...

Skrevet

Hva slags kjønn er det på disse 6 nurkene?? Hvor store er dem??

Uff..tragisk..håper at de 3 som nå lever for leve videre..:)

Skrevet

Vet ikke om jeg husker helt rett,men mener det var 4 gutter og 2 jenter. Tror det var alle gutter som har dødd.

De var vel ikke stort større enn rundt 500-600 gram,tror jeg.

Skrevet

forferdelig!

de sier jo faktisk at jenter har større sjangs enn gutter på å overleve når dem blir født for tidlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...