Gå til innhold

Hvor mange feil hadde du på din oppkjøring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

første gangen strøk jeg 6 ganger på samme oppkjøring hehe...

andre gangen 2 bittesmå feil bare.

Skrevet

Ingen.Huff,lenge siden nå.Kjørte opp i mars 86

Skrevet

første gang var det vel 3 feil. fikk ikke lappen da. andre gangen 0 feil=) var ikke nervøs første gangen men drit nervøs andre gang. hehe. akkurat det samme med teoriprøven. ikke nervøs første gang, men nervøs andre gang og da sto jeg=)

Skrevet

1 feil.. slukket ikke bilen da jeg fikk parkering. " Du har aldri parkert så lenge bilen er igang, bortsett fra det har du bestått med glans" Husker det som om det var i går. Hadde han sittet ved siden av meg i bilen nå er det ikke sikkert han hadde sagt det samme;)

Skrevet

Ingen:)

Skrevet

Aner ikke, husker dere virkelig det? Husker bare at jeg strøk 1 gang på teorien og 2 ganger på oppkjøringa=p

Skrevet

Ingen feil på oppkjøringen, 6 feil på teorien. Tror man kunne ha 35 feil for å stryke, og jeg husker at jeg faktisk satt ny rekord på biltilsynet der jeg bor på feil, ingen hadde hatt så lite feil før. Stolt da ja. ;o)

Skrevet

Ingen feil nei.. Gjorde en feil da. Kjørte uten lys HELE veien. Men sensor oppdaget tydeligvis ikke det.

Skrevet

Ingen på bil, tung mc, minubuss. Med vogntog gikk rygginga med henger litt trått, men kom igjenom nåløye uten stryk da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...