Mammaaaaaa Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Prøver å lage handleliste men har ikke peiling på hva babyen trenger om sommeren! Hva sover de i, har de på om dagen, trenger de strømpebukse, hue, utedress osvosvosv... Og hvor mye av hvert plagg? Har jo en fra før av men husker ikke hva han hadde. Og mange av klærne hans var arveklær og går ikke an å bruke mer så da må vi ha masse nytt... Hadde blitt kjempeglad hvis noen kunne delt handlelista si med meg;) Str 50 og 56..
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Det lurer jeg å på...litt dumt sia jeg har en fra før,men han er vinterbarn så jeg aner ikke hva jeg skal handle inn nå...har kjøpt strømpebukse..bodyer med kort arm..tynne baby luer..så har jeg kjøpt noen vanlige sparkebukser...
jentebabymom Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 hei! jeg har kjøpt inn mange bodyer, noen strømpebukser, sparkebukser noen tykke noen tynne, en del kjoler...kan ha strømpebukse og en langarmet til om det er litt småkaldt.har en del drakter som man kan taav jakken på om det er varmt.mange luer, det må nyfødte ha uansett vær og vind.det er noe ivertfall, har ikke erfaring fra før men det er vertfall det jeg hadde tenkt meg. kjøpti str 50-56. lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Bomullsbodyer med knapping rundt hele, lett å skifte... Todelte drakter, noen pysjer, luer, sokker. Dette hadde jeg til forrige sommerbaby, og skal ta fram igjen nå. Regulerer med ullteppe/dyne. Så er det gøy å shoppe det man savner når det har gått noen dager med babyen hjemme.
nurket4a Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Hei. Hvis du går inn på babyshop ligger det en liste med forslag til hva en trenger både av klær og utstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå