Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Var på grillparty i dag. Masse folk og barn selvfølgelig. Plutselig hører jeg en unge hyler og løper bort for å se, da ser jeg en av mammane står over guttungen å klyper han i armen. Hun ser ikke at jeg får med meg det, og når jeg kommer nærmere sier hun: han gråter litt fordi jeg snakket litt hardt til han. Han dyttet sønnen min.. Tar opp guttungen som hyler og sier at dama kløyp han. Og viste meg et stort rødt merke som i løpet av kvelden ble temmelig blått og hovet. Synes hun overreagerte veldig og ble så sint på henne. Ingen som vet hvorfor guttungen dyttet sønnen hennes, men han gråt jo ikke så kan jo like greit ha vært i lek. Guttene er 2 år. Synes ivertfall at man ikke skal klype andres barn. Desverre resulterte det i at guttungen holdt seg unna de andre ungene resten av kvelden, fikk så vondt av han at han bare lekte alene i et eget hjørne. Han er forsiktig av seg og trodde sikkert han hadde gjort noe helt forferdelig. Da han skulle legge seg gråt han og fortalte meg at dama hadde klypt han og at han var en drittunge.... Så nå lurer jeg på om hun kan ha sakt dette til han også.. Vurderer å ringe henne i morgen og høre hva hun sier. Og ordne opp i det, men er det tilfelle at hun i tilleg har kalt sønnen min en drittunge.. Da tror jeg rett og slett jeg klikker på henne. Snakk om voksen oppførsel. Ei annen vennine av meg føler jeg overreagerer.. Men gjør jeg egentlig det?
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Kløp hun barnet ditt på 2 år så han fikk blåmerker? Anmeld henne.... sånn har hun IKKE lov å gjøre og det der hadde jeg ikke akseptert!!! Ta bilder av merkene og anmeld det!
Tommage♀♂ Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Hadde noen kløpet barna mine hadde jeg kløpet tilbake!
Pittamitta Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 Ja uten tvil,ta bilde av merket og kontakt politiet.Ikke sikkert det skjer så mye.Men kan godt hende politiet tar en tlf til henne og det er jo en liten "smekk" det også...
Gjest irismor Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Tror faktisk at jeg hadde klint til kjerringa jeg da. Ikke temperamentsfull, men klype andres eller egne (for den saks skyld) barn. Ja da klikker det for meg.
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 Det tenker jeg også, en advarsel til en voksen dame, at sånn gjør man ikke! Tullete spetakkel av ei dame!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 nei jeg syntes ikke du overreagerer.. hadde noen gjort det mot min sønn så hadde jeg blitt rimelig forbanna ja.
børdi Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 litt veeeel drøyt med politiet da men,,, hehe.. Ikke rart politiet ikke har nok ressurser til det som virkelig gjelder... Jeg synes uansett hi ikke overreagerer, hadde tatt en tlf og snakket med denne moren og sagt at du vil ha deg frabedt at hun så mye som legger en finger på ungen din igjen.... Hun har ikke noe med å klype hverken egne eller andres unger ...
lykkelig og solstrålene Skrevet 16. juni 2007 #10 Skrevet 16. juni 2007 Fy faen så forbanna jeg hadde blitt om noen gjorde dette mot mine barn (eller andres..), man skal ikke klype hverken andres eller egne barn!!!!!! Hun skulle jaggu fått hørt det! Er det virkelig mulig??? Du overreagerer ikke det minste!!!
lykkelig og solstrålene Skrevet 16. juni 2007 #11 Skrevet 16. juni 2007 Tja, ikke godt å si hvordan hun behandler egne barn når hun gjør dette mot andres barn...
På vei igjen <3 Skrevet 16. juni 2007 #12 Skrevet 16. juni 2007 Merker at jeg blir kvalm av sinne! Hadde det vært mine barn, stakkars kjærring! MAN HAR IKKE LOV Å KLYPE. Liten gutt på 2 år? Jeg hadde spurt rett ut om det var noe i veien med henne da jeg så det. Fytti h******!! Alle barn dytter, sånn er det bare. Kjefte er lov, men absolutt ikke å klype. Ikke engang om det var så svakt at han ikke fikk merke engang. Ring henne i morgen og si hva du så, og hva han har sagt, og se hva hun sier da... Du overreagerer ikke!!!
børdi Skrevet 16. juni 2007 #13 Skrevet 16. juni 2007 nei det er sant, men det blir synsing igjen.....Og det liker i alle fall IKKE jeg ....
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 16. juni 2007 Skal ringe henne i morgen.. Bra det ikke bare er meg som synes det er helt feil. Skal ivertfall si til henne at slik oppførsel godtar jeg ikke. Neste gang anmelder jeg henne. Drittkjerring!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #15 Skrevet 16. juni 2007 Såvidt jeg vet er det ikke lov å legge hånd på barn i Norge. Synes det der var et ganske så stort overtramp jeg. Han ble jo blå og hoven. En ting er å snakke til ett barn på en skikkelig måte, men å klype på han merker, det er å trå laaaangt over mange streker synes jeg. Denne moren burde heller ha oppsøkt barnets mor og snakket med henne og sammen kunne de ha ordnet opp i denne situasjonen. Hadde blitt lynforbannet hadde dette skjedd ett av mine barn.
Maisie Skrevet 16. juni 2007 #16 Skrevet 16. juni 2007 Hun kløp gutten din på 2 år?! Hadde det vært en annen 2-åring som kløp ham, hadde det ikke vært noe å snakke om, men når en voksen dame gjør sånt, så synes jeg ikke du overreagerer! Det er jo barnemishandling! Får så vondt av gutten din, håper det går bra med ham! Å anmelde det til politiet er litt drøyt, det er jeg enig i. Men du kan godt ringe henne og si henne noen alvorsord. Eller dra hjem til henne. Dumt at du ikke reagerte med det samme hun kløp ham.
lykkelig og solstrålene Skrevet 16. juni 2007 #17 Skrevet 16. juni 2007 Nei det gjør ikke jeg heller, men vold mot barn skal man ikke ta lett på og om hun synes det er greit å klype barn så synes jeg hun har godt av litt tilsnakk!
kua kalva,drektig igjen Skrevet 16. juni 2007 #18 Skrevet 16. juni 2007 hadde noen rørt min datter hadde det blitt månelyst!!
blond Skrevet 16. juni 2007 #19 Skrevet 16. juni 2007 Jeg ville definitivt konfrontert henne med hva jeg så! Og fortalt henne hva jeg mente om dette og hva jeg forventer av henne. Viktig å holde en rolig, saklig tone, men ikke gjøre det til mindre enn det er. Jeg ville nok blitt bekymret for hennes barn og fulgt ekstra med og ville nok ikke latt barnet mitt bli med hennes barn hjem om jeg ikke skulle være der også. Nei, dette er ikke overreagering!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå