Trollet73 Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Jeg bare synes jeg ser så mange innlegg om det, eller er det slik at man erter moderatorene litt. Ja ja, de har sikkert godt av det. Og så får de litt å gjøre også.
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 Tror ikke reglene er endret, bare at når katta er borte danser musene på bordet
børdi Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 man har lov å dele erfaringene sine i butikker man har kjøpt ting, men ikke reklamere for egen butikk...:-)
lenej :o) Skrevet 16. juni 2007 #5 Skrevet 16. juni 2007 eg har ikke reklamert... kan ikke regjere over ka andre gjør da...
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 sant det, moderator skrev det en dag at så lenge man ikke har grunn til å tro at den som skriver innlegget tjener på å reklamere så er det greit Med andre ord er det heeeelt lov om jeg skriver et innlegg om hvor fornøyd jeg er med å bruke ditten eller datten så lenge det er halveis relevant for dib
lenej :o) Skrevet 16. juni 2007 #7 Skrevet 16. juni 2007 merkelige regler her, ja... men eg skal ikke reklamere her, herregud, så gørr det var å være utestengt..! man blir liksom så "avhengig" av denne plassen da....
Trollet73 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2007 Ble du utestengt? Derfor du har skiftet nick? Jeg ble truet med utestengelse selv, men klarte å komme på rett kant av "loven" igjen. Det mest ironiske var at moderator ønsket meg en "god og reklamefri påske" (det var i påsken). Ja, right! Kikk dere rundt her og si at REKLAMEFRI selvsagt er det som kjennetegner DIB.
lenej :o) Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 hehe, dem mente vel at du ikke sku reklamere for deg.. ja, eg va utestengt, å ba om nåde! for avhengig ja.. fikk en ny sjangs da, å da ville eg starte på ny start, så fikk åpna "kontoen" min her igjen, lenej83, men bytta nick, for gikk igjennom litt på den tida, var jo i april. gikk igjennom for første gang som mor med et levende barn, dødsdagen til min sønn, å fikk en skikkelig åpenbaring midt i fleisen! så ville inkludere han mer i livet mitt, å har nå, jeppers!! har han "med" i nicket mitt, litt symbolsk for meg da, OG har nå klart å funnet fram til plassen der han er gravlagt. det var veldig stort for meg. :) så da ville jeg ha et nick som betydde noe mer for meg da.. håper det var en bra nok forklaring på hvorfor jeg bytta nick...
Trollet73 Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2007 Jeg skjønte jo selvfølgelig hva de mente. Men jeg setter det på spissen med vilje for jeg hater dobbeltmoral og inkonsekvente folk. Du skylder meg ingen forklaring på hvorfor du byttet. Jeg bare trodde det kom av utkastelsen, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå