Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

måtte bare innom å rope et HURRAAAAAA for at pleddet jeg hang for vinduet funka.endelig sover "rampen" ;o) snart 3 timer siden leggetid,og ikke vært våken en gang =))))

utrolig kjedelig å ha modne for seg selv å ......

blir vel bedre til vintern tenker jeg,hehe

nattinatt og ha en fin søndag. =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HURRA!

Det er bra =)

Nå må det da være noen her, ser det er 9000 som er logget på DIB,

noen Modne også vel?

Skrevet

Hei!

Javisst....er snart modne for senga her. Alle bortsett fra minstemann ;)Tror kanskje 2 timers ettermidagslur begynner å være dumt :(

Skrevet

Hei hei !

hehe...ja det blir litt så som så med soving her også for tiden-

har jo lyst å farte litt når det er sommer og sol, så da blir det ikke helt slavisk leggerutiner...

Skrevet

Det er akkurat det,er så deilig når det er lenge lyst og alle har krøpet ut og det er grillmiddager og sosialt. Så er det 15 åringen som skal farte ut med sitt,og da blir gjerne minstemann med å henter og vi sviper innom noen på veien :) Men...sommeren er kort,og de sovner når de er trette nok. Så lenge vi får ha natten uten bråk er vi superfornøyd ;)

Skrevet

Helt enig!

Du har også en på 15 år og en som er født i oktober-06?

Samme her=)

Skrevet

en lur pr dag,er FOR LITE!!! selv om han da nekter å sove,å øya går i kryss.så det teppet ble redningen for meg i går =)

han sovna han,og sover så søtt i kveld å at det er like før jeg vekker han å gir en stor kos...hehe

men er værre å få holdt den dyna på plass gjennom hele natta....

Skrevet

En lur er lite ja...

Deilig når de sover og du må IKKE vekke for å gi kos nei !

hehe...

Skrevet

En lur er slitsomt for både liten og stor. Enig...ikke vekke å gi kos, men...stryke over hode og kinn og suss på pannen er lov :))))

Skrevet

jepp,en liten lur har det vært siste dager.å både jeg og han er lei,sliten og sur av det.så da teppet kom opp,ble det bare greit her.

neida,skal ikke vekke =) men lure på dyna bare..er vel på sånn ca 3 sekunder er jeg heldig ;o)

Skrevet

Dyne er ikke populært nei.Mi ligger uten med rompa i været..=)

helst trykt opp i et hjørne..

Skrevet

Dyne og teppe sparkes av idet det legges over,uansett hvor tungt han sover...På tvers i sengen,bena oppover sengekanten,hodet trykt i hjørne. Kjempebehagelig ser det ut som :))

Skrevet

rompa i været er det ikke her,men jeg finner han som regel i et hjørne,med bamsen over ansikte og føttene ut sprinklene =)

men lå på magen i sta,og uff sier jeg bare..

den dyna er bare i veien ja...

Skrevet

hehe...det glemte jeg..bamsen..dvs kosehunden over ansiktet ;) Må være noe med denne alderen tror jeg :)

Skrevet

ja,må være noe med den alderen,hehe.her er det en hårete bamse som er tingen...så "hår" er han glad i.å en bestemt smokk...det ble det værre med,for den skulle vært bytta.men får ikke tak i flere slike.iiiik ;o)

eneste av alle ungene som har en sovesmokk...på dagtid kan han bruke andre,men ikke på natta.

Skrevet

Hmmm..så sprøtt.. : smokk og favoritt,har maaaange smokker, men den gule som han har hatt fra han ble født, det er bare den og ingen andre vi klarer å lure i han,de blir spyttet ut :) DEN skulle vært bytta ut for lengst,men datteren min kjøpte den da hun var hos pappan i Trøndelag ..og...dit er hun ikke velkommen mer :( Smokken brukes bare når han skal sove,ellers er han ikke interessert i smokker. Vi prøvde en annen i kveld, ganske lik bare blå og ny :) Hadde begge i sengen nå i kveld og virket litt forvirret. I sted, da jeg forsvant herfra pep det i babycallen...jeg gikk opp og inn til han. Der lå han med den blå nye smokken i hendene,og så på meg og gråt sårt...hehe...jeg fisket fram den gule som var under han,puttet den i munnen hans.."mmmm" sa han og...sovnet!! De er noen skikkelige små snålinger,utrolig deilige og vet akkurat hva dem vil :))

Skrevet

Smokk er fine saker - men her i huset har det også vært viktig at det var akkurat riktig type smokk; var det ikke NUK sine av latex kunne det være det samme... c",)

Leit å høre at datteren din ikke er velkommen hos pappaen sin - får helt frysninger av å høre sånt, jeg.

Skrevet

Det er så trist og leit at jeg får vondt langt inn i hjertet, av å se og høre fortvilelsen og sorgen fra min skjønne "lille" jente. For selv om hun er 15 år,er hun fortsatt også et barn. Og hun føler seg så sviktet og lite elsket av pappan sin. Desverre er det hans samboer som ikke takler hans tidligere liv,han er en tøffel og gjør det hun bestemmer :( Han får heller ikke reise nedover hit å besøke S her. Er nå 6 mnd siden hun så pappan sin. Uff...det er hans tap,og for å si det som det er fortjener han henne ikke,og den dagen han angrer og det går opp for han er det for sent...Da blir han sittende som en veldig ensom gammel mann...

Skrevet

Jeg må si med hånden på hjertet at jeg synes sånt som dette er vanskelig å forstå. Er menn lagd annerledes enn oss damer? Jeg kan ikke forestille meg en eneste situasjon som skulle kunne få meg til å svikte barna mine.

Vet det er mange menn som ikke er slik også - selvfølgelig - men de gangen jeg hører om sånt, så er det menn som svikter.

Får vondt av den lille(store) jenta di - det er vondt å føle seg sviktet. Pappaen skulle skamme seg(dagens understatement)!

Skrevet

Ja, det er vanskelig å forstå,og selv om alle vet at det er samboerens press så er det alikavel hans valg...han er en voksen mann?!

Er nok en blanding av arv og miljø,hans ansvarsfølelse og ikke minst manglende impulskontroll.Alltid alle andres feil, og en av hans forklaring på at det ble sånn, var at dette er en av livets utfordringer...

Jaja....jeg kan ihvertfall ikke la meg dra ned av frustrasjon og sinne...selv om jeg mang en gang kunne hatt lyst å kjørt de milene og fortalt han et og to sannhetens ord ;) Min jobb blir å ta vare på datteren min og prøve å lære henne at noen ganger er voksne dumme og tenker kort,så får vi bare komme oss igjennom konfirmasjon...hvor han og hans familie er bedt..ikke samboeren hans, den kamelen ble for stor å svelge. Hun er ikke velkommen i vårt hus. Og jeg er ikke vanskelig,dagen er for datteren og den skal bli bra!!! :))))

Skrevet

Enkelte kameler egner seg ikke til svelging, sånn er det med den saken!!!

Får håpe familien hans er litt mer oppegående, og at de deltar både i konfirmasjon og ellers! c",)

Skrevet

Jepp...setter seg lett fast i halsen ;)

Joda,de er om ikke tilstedeværende og veldig engasjerte høyst oppegående og oppdratt og kommer ihvertfall i konfirmasjonen..tror jeg. Om faren får dra og kommer er heller uvisst. Han har ikke "blandet" seg inn i noe,ingen innspill eller ønsker....så time will show!

Tror jaggu denne gamle dama her trenger et bittelite glass hvitvin jeg, selvom det bare er tja..snart tirsdag :)

Lillegutt sover MED den nye blåe smokken...flinke lille vennen...og storejenta klipper og striper håret og har okkupert ene badet med en venninne...fnis..fnis...moro har de det høres det ut som :)

Skrevet

Du får ta deg et glass eller to til medisinsk bruk, hehe c",)!

Og god oppdragelse kan kompensere for mye, det - kan ikke de ta en alvorsprat med avkommet sitt, da?

Tror forresten jammen jeg skal stripe litt hår jeg også - hos frisøren riktignok - ble litt inspirert av å høre om de to snuppene som tøyser på badet...c",) syns jeg ser dem!

Skrevet

Javisst,bra for blodtrykket har jeg hørt...og det trenger å reguleres ned bare ved tanken på x"en. Hehe..det blir ihvertfall mye morsommere :))

Er bare broren som går å prate med,men han har sitt å slite med og orker ikke,som han sier...jeg når ikke inn...

Ellers er det nieser,en veldig gammel syk far og hans samboer.

Stripe hår ja....uff...ser i speilet at jeg har en naturlig grå stripe midt i ;) Og sånn ca 6 mnd! siden jeg klippet det...har heldigvis vanvittig masse krøller og da synes hverken grått eller slitte spisser så godt.

De har det så moro at jeg måtte stikke nesen innom å titte...hehe...søte de er. Nå har jeg bakt brownies og kokt kakao til dem som venter når de er ferdig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...