Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Er det slik at slimproppen alltid kommer ut som en propp? Jeg har hørt at mange ikke merker at slimproppen går, men er det mulig at den kommer litt og litt? Altså at den er rennende, og kommer litt av og til? Har hatt en det utflod i det siste, men ikke vanlig utflod. Mer som slim, og lurer på om det er normalt? Noen flere som har opplevd det?
Småbarnstreff Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Sist skjønte jeg ikke at det var slimproppen før etter fødselen. Den kom i løpet av et par dager ei drøy uke før fødselen. Masse utflod, men ikke noe blod.
VinterSol+2 Skrevet 16. juni 2007 #3 Skrevet 16. juni 2007 er godt mulig det. ser ikke alltid ut som noen propp. noen slimer, noen opplever det mer som tykk utflod/klumpete utflod som kommer litt etter litt, kanskje over flere dager.. noen merker det ikke i det hele tatt.
Siljevanilje:) Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Hei. Jeg var litt usikker på litt av det samme, så jeg spurte jordmoren på babyverden.no; Spørsmål: Kan slimproppen være helt blank eller må den være farget/med blodstriper? Svar: Slimproppen kan være blank, geleaktig, gulaktig, blodtilblandet,- som du skjønner, svært forskjellig. Noen kvinner registrerer verken konsistens eller fargen på den, heller ikke at den går. Hilsen Monica.
Bolla Pinnsvin Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Heisann du. Jeg har født to ganger men har aldri sett noe til den berømte slimproppen
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Min gikk litt i flere omganger på en måte. Det begynte ca 3 uker før termin. Så ut som en gjennomsiktig gele klump. Ca 1 uke før fødsel kom det MYE mer, skikkelig seigt. Ikke til å ta feil av liksom.. Det legger seg på en måte oppå dopapiret, så det er mye mer tykkere en utflod.
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Min gikk i morges, og det var masse seigt slim iblandet brun og rød farge. La seg oppå dopapiret, som en annen her skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå