* 5 om dagen * Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 vi feirer 5 års bryllupsdag til fredag, skal ut og spise, og kose oss...gleder meg, til å være noen timer alene sammen med mannen min.... så sitter her og mimrer, kikker litt på kjoler....og havna nå på brudekjolesider...*sukk* så mye flott...... http://www.marysbridal.com/fairy_tale01.htm (tilfeldig side) er noe av utvalget.....mange drømmekjoler her...... men er fornøyd med den jeg fikk sydd jeg, også er jeg glad for at jeg har en mann fortsatt ved min side.... lest endel andre innlegg her i kveld, som ikke er like heldige.....
Northernlights Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Ja,man er heldig er man heldig med den første mannen. Noen må gå igjennom noen skikkelige strabaser i livet,før man endelig får en mann som er trofast og respektfull. Gratulerer med 5 års bryllupsdag =)
* 5 om dagen * Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 jeg var nok ikke heldig ved første forsøk, så vet hva de andre her går igjenom....men tror derfor at jeg vet å sette pris på det gode ekteskapet jeg har nå.... jeg har lært at et forhold trenger å dyrkes...daglig....
lenej :o) Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 å, gratulerer på forskudd! å 5 år! wow! jeg har selv 5 års dag den 20 juli. gleder emg, for min kjære sa vi sku ha nye ringa da, vi bruke forlovelsesringan enda... 2002 var et flott år å gifte seg :) å eg er oxo max lykkelig, min kjære sa til svigerbror idag, at vi ennå var som nyforelsket!:)
* 5 om dagen * Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 det er vi også.... datoen vår er 22. 06. 2002. datoen 22 forfølger oss...hehe..i flere andre sammenhenher, men bare positive da...
lenej :o) Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 22.6 - herregud, da har jo et vennepar av oss oxo bryllupsdag! det stemmer! takk for påminnelsen :) den dagen du gifta deg, da var vi og i bryllup, å plukka opp en masse tips å ideer for vårt eget bryllup :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå