Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

aldri trodd jeg skulle bli så glad for det;) hehe.vil begynne prøving i juli, og har ikke gått på pilla ei stund.så mensen har jeg ikke sett noe til på lenge, gått rundt å grua meg for at den ikke skulle komme heller på en stund.men idag,kom den.jippie;) tror vi skal vente til etter neste mens også med prøvinga,håper det ikke tar like lang tid før den kommer som det gjorde med denne da...

er så glad, skal inn å sjekke småtrolla til sambo også,veit det er stor sjans for at de ikke funker, da han bare har 1 testikkel som ikke funker som den burde...men krysser fingrene masse;)))))))

da stiller vi likt med (de fleste) andre,å funker som vi skal..håper det, ellers er det j.. urettferdig. har så innmari lyst på bebiss til våren<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott. Ikke alle som er GLAD når tanta kommer :) Men i ditt tilfellet skjønner jeg jo det godt.

Masse lykke til med prøving. Kos dere masse og får håpe alt er ok med svømmerne til din sambo :)

Skrevet

takk;) ja håper alt er bra, kommer til å bli så skuffet om ikke, i så tilfelle kan vi ikke få barn...men har fryst ned noen da,,,,selv om å gå den veien ikke er ønskelig.

men i denne omgangen er jeg glad tanta kom,slik at jeg faktisk har litt peiling på meg selv og kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...