Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 16. juni 2007 #1 Skrevet 16. juni 2007 Hvem er du?? Vet jeg hvem du er?? Og har jeg deg på msn?? Nysgjerig ja ;o)
2søtesmåog2imagen Skrevet 16. juni 2007 #2 Skrevet 16. juni 2007 Hehe du får prøve og gjette da!! Ja, du har meg på msn, men jeg er ikke hjemme nå så får ikke logget meg på msn her jeg er for tiden. Ikke avslør meg her om du tror du vet hvem jeg er, er ganske så ferskt at vi venter nr 3!
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 Er helt blank jeg... Får det ikke til å stemme. Om ikke du har 2+1??
2søtesmåog2imagen Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Nei har 2 og venter nr 3. Kom plutselig til og tenke på at det muligens er Bente69 jeg har på msn! Er det ikke en som heter det her inne? Sorry om jeg tok feil, finner ut av det når jeg kommer hjem igjen.
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 Hehe... Da er det ikke rart jeg lurer... Tror faktisk ikke jeg hadde mer en 2, som har 2 på msn. Og det var vist ingen av de... Bente69 er ei anna koselig dame her inne )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå