Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillesøster hadde på seg en helt ny og hvit genser her om dagen. Hun hadde fått noen gul-brune striper på magen, som om hun har hengt på magen over et rekkverk eller noe i den duren. Tok på flekkfjerner og vaskete den på 60grader. Har gjort dette to ganger uten at det er borte. Noen som kan gi meg gode råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd med vanish sprayen, syns den tar det meste jeg:)

Gjest irismor
Skrevet

Gni inn flekken med zalo la den ligge en time før du vasker den som vanlig i vaskemaskinen.

Skrevet

Det beste flekkfjerningsmiddelet jeg vet om er Zalo- oppvaskmiddel. Sprut rett på flekken- bruk neglen til å gnikke på den, og la ligge en god stund- gjerne 30 min. (Kan ligge i dagevis for den saks skyld- men det er gjerne klær man ikke trenger å se resultatet på med en gang :))

Jeg har begynt å ta med Zalo når jeg reiser på ferie i utlandet- da smører jeg bare inn flekkene etterhvert som de kommer, og så vasker jeg når jeg kommer hjem. Blir som oftest helt rent! (Med mindre det er løvetannflekker...)

Lykke til

Skrevet

Om tøyet er vasket en gang og ikke flekken er gått bort så tror jeg ikke det er noe å gjøre. Men siden genseren er helt hvit så kan du jo legge den i klor? det bruker mamma å gjøre og alt blir like hvitt og fint igjen:o) Men jeg aner ikke hvor sterkt hun blander det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...